Xerjoff Oud Stars Zafar

woda perfumowana unisex 2 ml próbka

1×
Xerjoff Oud Stars Zafar woda perfumowana unisex 2 ml próbka
Xerjoff Oud Stars Zafar woda perfumowana unisex 2 ml próbka
Xerjoff Oud Stars Zafar woda perfumowana unisex 2 ml próbka
2 ml próbka
46,70

Kod: XEF3100 | Ponad 20 szt. w magazynie
szt.
Dostawa kurierem DPD
niedziela, 27.05.2018
Odbiór osobisty
niedziela, 27.05.2018

Skład

Głowa
czarny pieprz, róża
Podstawa
agar, cedr, kadzidło, piżmo, wetiweria
Serce
agar, białe kwiaty, neroli
Grupy zapachów
drzewne, orientalne

O marce Xerjoff

Xerjoff to włoska marka tzw. grupy perfum niszowych założona w 2003 roku. Ta luksusowa marka koncentruje się na produkcji wyraźnych zapachów złożonych z najlepszych składników i ukrytych w przepięknie zdobionych flakonach, które symbolizują połączenie przyrody, pasji i artystycznego mistrzostwa.
Perfumy Xerjoff zostały stworzone, by zachwycić nawet najbardziej wymagających klientów. Celem marki Xerjoff jest odbudowanie oryginalnego mistrzostwa i stylu legendarnego domu perfumeryjnego La Fabbrica di Profumi C. Casamorati założonego w XIX wieku w Bolonii.
Perfumy niszowe Xerjoff swoją główną inspirację czerpią z historii. Odznaczają się bogatymi, przemyślanymi i przyciągającymi uwagę kompozycjami. Wypróbuj je, a przekonasz się, że nie oprzesz się ich czarowi!  

Ocena Xerjoff Oud Stars Zafar

Dodać nową opinię

wygląd flakonu
trwałość zapachu
intensywność
wrażenie ogólne
Wysyłając, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przetwarzania i wyświetlania ocen produktu firmy Notino s.r.o. , Londýnské náměstí 881/6, Brno, PSČ 639 00, IČO 27609057 . Dane mogą być przekazane i przetwarzane przez spółki powiązane i inne podmioty przetwarzające dane osobowe. Osoba, której dane są przetwarzane, może w dowolnym czasie skorzystać z prawa do cofnięcia zgody, dostępu do danych osobowych, sprostowania i usunięcia danych, przenoszenia danych oraz ograniczenia przetwarzania. Więcej informacji w zasadach przetwarzania danych osobowych.​.
5.0
1 ocena
1
wygląd flakonu
trwałość zapachu
intensywność
wrażenie ogólne

Menu