Versace Eros Pour Femme

zestaw upominkowy VII.

3×
Versace Eros Pour Femme zestaw upominkowy VII.
Versace Eros Pour Femme zestaw upominkowy VII.
Versace Eros Pour Femme zestaw upominkowy VII.
Versace Eros Pour Femme zestaw upominkowy VII.
Versace Eros Pour Femme zestaw upominkowy VII.
Versace Eros Pour Femme zestaw upominkowy VII.
201,90

Pokaż produkty ze specjalną zniżką
Kod: VER2947 | Ponad 20 szt. w magazynie

woda perfumowana 50 ml + żel pod prysznic 50 ml + mleczko do ciała 50 ml

szt.
Dostawa kurierem DPD
wtorek, 29.05.2018
Odbiór osobisty
wtorek, 29.05.2018

Skład

Grupy zapachów
drzewne, kwiatowe

O marce Versace

Perfumy Versace  | Versace  markę założył  dopiero w 1978 roku. Młody Gianni Versace - pochodzi on z jednego z najbiedniejszych obszarów południowych Włoch. Od lat najmłodszych był  bardzo postępowy i ekscentryczny. Od lat 80-tych ubierał, ozdabiał i perfumował większość gwiazd showbiznesu. Versace szybko stał się znaną i charyzmatyczną osobowością, wykraczającą poza ramy mody. Jego projekty słynęły z bardzo oryginalnych interpretacji mody. Kolekcje są przejrzyste, pełne barw i życia. Wyznawał pogląd, że sztuka i moda przenikają się wzajemnie, stąd odważne projekty określane niekiedy jako rodzaj ekshibicjonizmu. Od 1982 r. zaczął projektować biżuterię, dodatki, apartamenty, elementy wyposażenia wnętrz, przedmioty codziennego użytku i porcelanę. Pierwszy zapach perfum nazwał swoim imieniem – "Gianni Versace" i wprowadził je na rynek w 1981 roku. W 1984 roku pojawił się bliźniaczy, męski zapach "Versace l'Homme". Produkty marki Versace oficjalnie sprzedawane są w 81 krajach na świecie,a  Ty możesz zamówić u nas nie wychodząc z domu.

Ocena Versace Eros Pour Femme

Dodać nową opinię

wygląd flakonu
trwałość zapachu
intensywność
wrażenie ogólne
Wysyłając, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przetwarzania i wyświetlania ocen produktu firmy Notino s.r.o. Osoba, której dane są przetwarzane, może w dowolnym czasie skorzystać z prawa do cofnięcia zgody. Więcej informacji w zasadach przetwarzania danych osobowych.​.
5.0
3 ocena
3
wygląd flakonu
trwałość zapachu
intensywność
wrażenie ogólne

Menu