Swiss Arabian Fadeitak

woda perfumowana unisex 45 ml

1×
Swiss Arabian Fadeitak woda perfumowana unisex 45 ml
Swiss Arabian Fadeitak woda perfumowana unisex 45 ml
Swiss Arabian Fadeitak woda perfumowana unisex 45 ml
Swiss Arabian Fadeitak woda perfumowana unisex 45 ml
Swiss Arabian Fadeitak woda perfumowana unisex 45 ml
Swiss Arabian Fadeitak woda perfumowana unisex 45 ml
45 ml
101,90

Pokaż produkty ze specjalną zniżką
Kod: SAB0006 | Pozostaje ostatnich 1 szt.
szt.
Dostawa kurierem DPD
już dziś
Odbiór osobisty
już dziś

Skład

Złożenie
agar, bursztyn, nuty drzew, pieprz, piżmo, przyprawy
Grupy zapachów
orientalne, przyprawowe

O marce Swiss Arabian

Marka Swiss Arabian powstała w roku 1974 i do dziś pod tą nazwą znajdziemy jedne z najpopularniejszych arabskich perfum. Produkcja orientalnych zapachów odbywa się współcześnie przy współpracy ze znaną szwajcarską firmą Givaudan Roure, która jest jednym z najbardziej cenionych dostawców luksusowych składników i materiałów, niezbędnych do produkcji perfum. Prowadzi również słynną na całym świecie wybitną szkołę perfumiarską.
Piękne aromaty przywołujące na myśl egzotyczne kraje umieszcza się w wyrafinowanych flakonikach, które są ozdobą każdej toaletki. Zmysłowe zapachy podkreślają piękno i urok kobiet oraz męskość, dumę i surową urodę mężczyzn. Wypróbuj luksusową woń egzotyki!

Ocena Swiss Arabian Fadeitak

Dodać nową opinię

wygląd flakonu
trwałość zapachu
intensywność
wrażenie ogólne
Wysyłając, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przetwarzania i wyświetlania ocen produktu firmy Notino s.r.o. , Londýnské náměstí 881/6, Brno, PSČ 639 00, IČO 27609057 . Dane mogą być przekazane i przetwarzane przez spółki powiązane i inne podmioty przetwarzające dane osobowe. Osoba, której dane są przetwarzane, może w dowolnym czasie skorzystać z prawa do cofnięcia zgody, dostępu do danych osobowych, sprostowania i usunięcia danych, przenoszenia danych oraz ograniczenia przetwarzania. Więcej informacji w zasadach przetwarzania danych osobowych.​.
5.0
1 ocena
1
wygląd flakonu
trwałość zapachu
intensywność
wrażenie ogólne

Menu