Palmolive Men Sensacao Do Brasil żel pod prysznic

  • Palmolive Men Sensacao Do Brasil żel pod prysznic
     więcej

    2 warianty produktu od 8,19 zł

    Dostawa kurieremCzwartek 2017-09-28
    InPost PaczkomatyCzwartek 2017-09-28
    Odbiór osobisty w WarszawieCzwartek 2017-09-28
    Odbiór osobisty w KrakowieCzwartek 2017-09-28

    Czas dostawy jest orientacyjny, wynika ze średniego czasu dostaw firm kurierskich.

    Warianty Palmolive Men Sensacao Do Brasil

    • Palmolive Men Sensacao Do Brasil żel pod prysznic Lime Shoot! 250 mlżel pod prysznic 

      Dostępność pow. 5 szt. w magazynie centralnym

      Lime Shoot! 250 ml
      Kod: LIV0046

      8,19 zł

    • Palmolive Men Sensacao Do Brasil żel pod prysznic Guarana KICK! 250 mlżel pod prysznic 

      Dostępność pow. 5 szt. w magazynie centralnym

      Guarana KICK! 250 ml
      Kod: LIV0059

      8,19 zł

    Do góry

    O marce Palmolive

    Ocena

    Prosta aplikacja

    Jakość kosmetyków

    Zadowolenie i rezultat

    Właściwości

    Skóra

    do wszystkich rodzajów skóry

    Początki marki Palmolive datuje się na rok 1864, kiedy to B. J. Johnson otworzył fabrykę Mydło w Milwaukee, Wisconsin. Produkowano tu mydła z oleju palmowego i oliwy z oliwek. W 1898 r. zaprezentowano nowy produkt Palmolive Soap, od którego wzięła się później nazwa Palmolive Company. W 1928 r. Palmolive i Colgate połączyły się i od 1953 r. oficjalna nazwa spółki brzmi Colgate-Palmolive Company. Amerykańska korporacja koncentruje się na produkcji środków do higieny jamy ustnej, pielęgnacji ciała, produktów dla gospodarstwa domowego i żywności dla zwierząt. Palmolive to marka jakości oraz tradycji połączonej z najnowocześniejszymi technologiami, niedościgniona gwiazda w dziedzinie zaspokajania potrzeb wymagających klientów.

    Do góry

    Ocena Palmolive Men Sensacao Do Brasil

    Jaka jest Twoja opinia o Palmolive Men Sensacao Do Brasil?

    Pola oznaczone gwiazdką * są obowiązkowe


    Ocena *

    1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

    1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

    1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy