OPAKOWANIA NA PREZENTY

Nie lubisz pakować prezentów? Zrobimy to za Ciebie!

Kupujesz u nas prezent, ale nie przepadasz za pakowaniem? Zapakujemy go dla Ciebie podczas realizacji zamówienia. Nie musisz się o nic martwić. Wystarczy, że osobiście wręczysz profesjonalnie zapakowany podarunek lub zlecisz jego wysyłkę bezpośrednio do osoby, którą chcesz obdarować. Aby skorzystać z możliwości pakowania zamówienia na prezent, wystarczy zaznaczyć tę opcję w koszyku przed sfinalizowaniem zamówienia i wybrać odpowiedni wariant kolorystyczny opakowania. W zależności od rozmiarów i liczby produktów, dobierzemy ozdobne pudełko albo luksusowy papier z wybranym przez Ciebie motywem i starannie zapakujemy zamówiony towar. Prezent zostanie dodatkowo ozdobiony gustowną kokardą.

Ile kosztuje opakowanie na prezent?

19 PLN

W jaki sposób zamówić pakowanie na prezent?

Przed sfinalizowaniem zamówienia zaznacz pole "zapakuj zamówienie jako prezent" w koszyku. Znajdziesz je pod podsumowaniem zamówionych produktów. Po zaznaczeniu możesz wybrać ulubiony motyw kolorystyczny opakowania (Kolory wyświetlone na monitorze mogą się nieznacznie różnić od rzeczywistych).

Kiedy otrzymam przesyłkę?

Dokładamy wszelkich starań, by Twoja pachnąca paczuszka została pieczołowicie zapakowana. Z tego też powodu dostawa przesyłki może być opóźniona o 1 - 2 dni robocze.

Czy naprawdę możemy zapakować każdy produkt?

Usługę pakowania na prezent świadczymy dla wszystkich produktów, które można znaleźć w naszym sklepie internetowym. Gdyby okazało się jednak, że nie jesteśmy w stanie zapakować Twojego zamówienia, skontaktuje się z Tobą dział obsługi klienta.

Czy cała zawartość koszyka musi się znaleźć w opakowaniu

Tak. Po wybraniu usługi pakowania na prezent, wszystkie zamówione przez Ciebie produkty zostaną zapakowane razem.

Jak wybrać kolor pudełka i wstążki?

Po wybraniu usługi pakowania na prezent, w koszyku pojawi się podgląd wszystkich dostępnych wariantów opakowania. Kliknij, aby wybrać ten, który Ci najbardziej odpowiada.

Chcesz wysłać zapakowany prezent bezpośrednio do obdarowywanej osoby?

Zamówione produkty zapakujemy jako jeden prezent.

Czy zamówione produkty mogą być zapakowane osobno?

Wszystkie produkty w jednym zamówieniu zapakujemy razem jako jeden podarunek.

Co w przypadku, kiedy chcesz zamówić coś, co nie ma być zapakowane?

Obecnie jesteśmy w stanie zapakować na prezent wyłącznie całość zamówienia. Jeżeli chcesz zamówić również coś dla siebie, złóż oddzielne zamówienie.

Jeżeli chcesz zwrócić produkt, który został zapakowany na prezent, czy zwrócimy również pieniądze za opakowanie?

W przypadku zwrotu lub reklamacji produktu, który został zapakowany na prezent, reklamacja będzie dotyczyć wyłącznie samego produktu.

Czy po zamówieniu można jeszcze zmienić kolor opakowania?

Zmiana wybranych opcji po sfinalizowaniu zamówienia nie jest możliwa.

Czy opakowanie na prezent nie zostanie uszkodzone w trakcie transportu?

Opakowanie na prezent umieścimy w standardowym kartonie do wysyłki, tak, by Twój podarunek nie został uszkodzony.

Czy faktura za zamówienie będzie dołączona?

Faktura za produkty w zamówieniu jest zawarta w przesyłce tylko w przypadku odbioru osobistego. Jeśli nie chcesz faktury, kliknij odpowiednie pole "Nie umieszczaj faktury, to prezent" w trzecim kroku zamówienia.

Nie znalazłeś w koszyku opcji zapakowania zamówienia na prezent?

Specjalny zespół zadba o piękne zapakowanie Twojego zamówienia. Liczba paczek na każdu dzień jest zatem ograniczona i możesz skorzystać z danej usługi następnego dnia.

Masz inne pytania, na które nie ma tu odpowiedzi? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Masz jakieś pytania? Napisz do nas.

Pola oznaczone gwiazdką * są obowiązkowe






Po potwierdzeniu, firma Notino s.r.o. będzie przetwarzać Twoje dane osobowe w celu realizacji Twojego wniosku na podstawie uzasadnionego interesu. Osoba, której dane są przetwarzane, może w dowolnym momencie wyrazić sprzeciw. Więcej informacji w zasadach przetwarzania danych osobowych.​

Menu