Nina Ricci Mademoiselle Ricci

woda perfumowana dla kobiet 80 ml

3×
Nina Ricci Mademoiselle Ricci woda perfumowana dla kobiet 80 ml
Nina Ricci Mademoiselle Ricci woda perfumowana dla kobiet 80 ml
Nina Ricci Mademoiselle Ricci woda perfumowana dla kobiet 80 ml
Nina Ricci Mademoiselle Ricci woda perfumowana dla kobiet 80 ml
Nina Ricci Mademoiselle Ricci woda perfumowana dla kobiet 80 ml
Nina Ricci Mademoiselle Ricci woda perfumowana dla kobiet 80 ml
Nina Ricci Mademoiselle Ricci woda perfumowana dla kobiet 80 ml
Nina Ricci Mademoiselle Ricci woda perfumowana dla kobiet 80 ml
80 ml

Kod: NIN0129 | Ten towar jest chwilowo niedostępny

Sprawdzanie dostępności towaru

Poinformujemy Cię e-mailem, gdy towar pojawi się w magazynie. Oczywiście to zależy tylko od Ciebie, czy skorzystasz z oferty.

Nina Ricci Mademoiselle Ricci
80 ml

Sprawdzanie dostępności towaru

Poinformujemy Cię e-mailem, gdy towar pojawi się w magazynie. Oczywiście to zależy tylko od Ciebie, czy skorzystasz z oferty.

Opis perfum Nina Ricci Mademoiselle Ricci

Woda perfumowana Nina Ricci Mademoiselle Ricci jest przeznaczona dla wszystkich, którzy kochają luksus i potrafią docenić wysokiej jakości składniki i niebanalną kompozycję zapachu.

  • kwiatowo-drzewny zapach
  • dla nowoczesnej, pewnej siebie kobiety
  • do używania na co dzień, ale też na specjalne okazje

Skład

Głowa
róża, różowy pieprz
Podstawa
drzewo, piżmo
Serce
dzika róża, oleander, wawrzyn (laur)
Grupy zapachów
drzewne, kwiatowe

O marce Nina Ricci

Perfumy Nina Ricci | Dom Mody Nina Ricci powstał w 1932 roku w Paryżu. Założycielką marki Nina Ricci jest Maria Nina Ricci i jej syn Robert Ricci. Credo marki rodzinnej Ricci to wyrafinowanie, romantyzm i kobiecość. Nie tylko perfumy Nina Ricci są najpopularniejszą marką, dorównują jej również akcesoria i różnego rodzaju dopełnienia. Zapoznaj się z fenomenem klasycznej Nina Ricci L'Air du Temps, Nina Ricci Nina L´Elixir albo zestawem upominkowym Nina Ricci Love in Paris.

Ocena Nina Ricci Mademoiselle Ricci

Dodać nową opinię

5.0
3 ocena
3
wygląd flakonu
trwałość zapachu
intensywność
wrażenie ogólne