Lancôme La Nuit Trésor À La Folie

woda perfumowana dla kobiet 50 ml

6×
Lancôme La Nuit Trésor À La Folie woda perfumowana dla kobiet 50 ml
Lancôme La Nuit Trésor À La Folie woda perfumowana dla kobiet 50 ml
Lancôme La Nuit Trésor À La Folie woda perfumowana dla kobiet 50 ml
Lancôme La Nuit Trésor À La Folie woda perfumowana dla kobiet 50 ml
Lancôme La Nuit Trésor À La Folie woda perfumowana dla kobiet 50 ml
Lancôme La Nuit Trésor À La Folie woda perfumowana dla kobiet 50 ml
Darmowa dostawa
Nowość
385,00
Zniżka 22%
50 ml
299,00

Kod: LAM6602 | Ponad 20 szt. w magazynie
szt.
Dostawa kurierem DPD
poniedziałek, 28.05.2018
Odbiór osobisty
poniedziałek, 28.05.2018

Skład

Złożenie
aksamitne piżmo, bursztyn, drzewo, jaśmin, paczuli, piwonia, róża damasceńska, wanilia
Grupy zapachów
orientalne

O marce Lancôme

Historia Lancôme, znanej na świecie marki wysokiej jakości kosmetyków do pielęgnacji urody, ma już ponad 80 lat. Od powstania marki w 1935 roku produkty Lancôme wyróżniają się udokumentowanymi wynikami i szczycą powiewem francuskiego czaru.

Już w roku swojego założenia firma wprowadziła na rynek pierwszy zapach, który nie musiał długo czekać na entuzjastyczne przyjęcie. Rok później został opracowany krem do twarzy Lancôme, który dzięki niezwykłym właściwościom do dziś jest niezbędnym produktem w kosmetyczce każdej kobiety. Obecnie preparaty i perfumy Lancôme są najlepiej sprzedawanymi produktami w swoich kategoriach.

Marka Lancôme oddaje hołd kobietom i pomaga im zyskać pewność siebie. Ty też odkryj kosmetyki i zapachy Lancôme – jeszcze nigdy nie było tak łatwo być sobą i czuć się wspaniale.

Ocena Lancôme La Nuit Trésor À La Folie

Dodać nową opinię

wygląd flakonu
trwałość zapachu
intensywność
wrażenie ogólne
Wysyłając, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przetwarzania i wyświetlania ocen produktu firmy Notino s.r.o. Osoba, której dane są przetwarzane, może w dowolnym czasie skorzystać z prawa do cofnięcia zgody. Więcej informacji w zasadach przetwarzania danych osobowych.​.
5.0
6 ocena
6
wygląd flakonu
trwałość zapachu
intensywność
wrażenie ogólne

Menu