Lalique Hommage a L'Homme dezodorant w sztyfcie dla mężczyzn

  • Lalique Hommage a L'Homme dezodorant w sztyfcie dla mężczyzn
     więcej

    1 pojemność produktu 68,55 zł

    Dostawa kurieremJuż jutro (Wtorek 2017-09-26).

    Odbiór osobisty w WarszawieJuż jutro (Wtorek 2017-09-26).
    Odbiór osobisty w KrakowieJuż jutro (Wtorek 2017-09-26).
    InPost PaczkomatyJuż jutro (Wtorek 2017-09-26).

    Czas dostawy jest orientacyjny, wynika ze średniego czasu dostaw firm kurierskich.

    Warianty Lalique Hommage a L'Homme

    • Lalique Hommage a L'Homme dezodorant w sztyfcie dla mężczyzn 75 ml  dezodorant w sztyfcie dla mężczyzn 75 ml  

      Dostępność pow. 20 szt. w magazynie centralnym

      Kod: LAL0235

      68,55 zł

    Do góry

    O marce Lalique

    Ocena

    Wygląd flakonu

    Trwałość zapachu

    Intensywność

    Końcowa satysfakcja

    Lalique -  to francuska firma zajmująca się produkcją kryształów, biżuterii oraz luksusowych perfum i ich efektownych flakonów. Pierwszy zapach tej marki powstał w 1931 roku i była to męska kompozycja Louxor de Lalique. Założycielem brandu Lalique jest Rene Lalique- jubiler i artysta plastyk, zaliczany do najwybitniejszych twórców okresu Art Deco. Przez wszystkie lata przedsiębiorstwo pracowało na uznanie i zachwyt jakim dziś cieszą się wyroby Lalique. Obecnie symbolem marki jest kryształ w każdej postaci-czy to satynowy, szkliście transparentny, mleczny czy też barwiony, zachwyca swoim kunsztem niezależnie czy ozdabia biżuterię, flakony perfum czy też ceramikę. Od roku 1970 kiedy to Rene Lalique zaczął współpracę z mistrzem sztuki perfumeryjnej Francois Coty, wykreowano już około 250 wzorów flakonów, dla takich firm jak Coty, Guerlain, Molinard czy Rochas, a dziś dawne buteleczki perfum Lalique’a osiągają na aukcjach cenę nawet 80.000 dolarów. 

    Do góry

    Ocena Lalique Hommage a L'Homme

    Jaka jest Twoja opinia o Lalique Hommage a L'Homme?

    Pola oznaczone gwiazdką * są obowiązkowe


    Ocena *

    1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

    1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

    1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

    1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy