Lacoste Touch of Pink

woda toaletowa dla kobiet 90 ml

Lacoste Touch of Pink woda toaletowa dla kobiet 90 ml
Lacoste Touch of Pink woda toaletowa dla kobiet 90 ml
Lacoste Touch of Pink woda toaletowa dla kobiet 90 ml
Lacoste Touch of Pink woda toaletowa dla kobiet 90 ml
Lacoste Touch of Pink woda toaletowa dla kobiet 90 ml
Lacoste Touch of Pink woda toaletowa dla kobiet 90 ml
Lacoste Touch of Pink woda toaletowa dla kobiet 90 ml
Lacoste Touch of Pink woda toaletowa dla kobiet 90 ml
90 ml
133,20

Kod: LAC0140 | Ponad 20 szt. w magazynie
szt.
Dostawa kurierem DPD
piątek, 26.10.2018
Nasze sklepy
piątek, 26.10.2018
Lacoste Touch of Pink
90 ml | 133,20

Opis perfum Lacoste Touch of Pink

Świeży, figlarny i pełen życia - taki jest damski zapach Lacoste Touch of Pink. Woda toaletowa jest przeznaczona raczej dla młodych dziewczyn i kobiet, promieniujących energią, chęcią zabawy i radością życia. Zapach jest tak czysty, jak dusza delikatnej kobiety, która będzie go nosić.

W esencji perfum zawiera się jednak nie tylko świeży aromat cytrusów, ale i subtelne nuty kwiatów, drzewa sandałowego i wanilii. Ta mieszanka składników otuli Cię welonem, w którym staniesz się fascynującą kobietą, trzymającą życie we własnych rękach i podążającą wyłącznie za tym, co ją uszczęśliwia.

Zapach nie jest pretensjonalny i dominujący, każdy znajdzie w nim to, co miłe jego sercu. Świeży aromat wody toaletowej Lacoste Touch of Pink jest idealny przede wszystkim na ciepłe, letnie dni. Praktyczne, różowe opakowanie zmieści się ponadto w torebce, co ucieszy każdą młodą kobietę. Zapach wprowadzono na rynek w 2004 r.

Skład

Głowa
brzoskwinia, czerwona pomarańcza, kardamon, kolendra, pomarańcza
Podstawa
drzewo sandałowe, piżmo, wanilia
Serce
jaśmin, kardamon, kolendra, liście fiołka
Grupy zapachów
kwiatowe, owocowe

O marce Lacoste

Lacoste jest symbolem nieformalnej elegancji, zarówno w branży modowej, jak i w świecie perfum. Markę założył w 1933 roku znany tenisista René Lacoste, nastawiając się na początku wyłącznie na produkcję odzieży sportowej. Francuski champion chciał podczas gry czuć się wygodnie, ale jednocześnie wciąż jak gentleman. Swoboda, prostota i naturalna elegancja do dziś wyróżniają modę i zapachy Lacoste.

René Lacoste dał marce nie tylko swoje nazwisko, ale także znany symbol - zielonego krokodyla. Został zainspirowany przezwiskiem „Aligator", jakie nadali tenisiście amerykańscy dziennikarze, gdy kapitan drużyny w czasie Pucharu Davisa obiecał mu za wygrany pojedynek walizkę ze skóry krokodyla.

Pierwsze perfumy Lacoste zostały zaprezentowane w 1984 roku. Potem pojawiły się kolejne serie zapachów dla mężczyzn i kobiet, inspirowane w większości przez różne sporty. Damskie i męskie perfumy Lacoste są symbolem swobodnej elegancji już od kilkudziesięciu lat, plasując się wśród najsłynniejszych współczesnych marek modowych.