Lacoste Eau de Lacoste L.12.12 Blanc

dezodorant w sztyfcie dla mężczyzn 75 ml

Lacoste Eau de Lacoste L.12.12 Blanc dezodorant w sztyfcie dla mężczyzn 75 ml
Lacoste Eau de Lacoste L.12.12 Blanc dezodorant w sztyfcie dla mężczyzn 75 ml
Lacoste Eau de Lacoste L.12.12 Blanc dezodorant w sztyfcie dla mężczyzn 75 ml
75 ml

Kod: LAC1559 | Ten towar jest chwilowo niedostępny

Sprawdzanie dostępności towaru

Poinformujemy Cię e-mailem, gdy towar pojawi się w magazynie. Oczywiście to zależy tylko od Ciebie, czy skorzystasz z oferty.

Lacoste Eau de Lacoste L.12.12 Blanc
75 ml

Sprawdzanie dostępności towaru

Poinformujemy Cię e-mailem, gdy towar pojawi się w magazynie. Oczywiście to zależy tylko od Ciebie, czy skorzystasz z oferty.

Opis perfum Lacoste Eau de Lacoste L.12.12 Blanc

Dezodorant perfumowany w sztyfcie Lacoste Eau de Lacoste L.12.12 Blanc wspaniale uzupełni zapach z tej samej kolekcji. Dezodorant w sztyfcie skutecznie zapobiega nieprzyjemnemu poceniu, pielęgnuje wrażliwą skórę pod pachami, a zapach utrzymuje się przez wiele godzin.

O marce Lacoste

Lacoste jest symbolem nieformalnej elegancji, zarówno w branży modowej, jak i w świecie perfum. Markę założył w 1933 roku znany tenisista René Lacoste, nastawiając się na początku wyłącznie na produkcję odzieży sportowej. Francuski champion chciał podczas gry czuć się wygodnie, ale jednocześnie wciąż jak gentleman. Swoboda, prostota i naturalna elegancja do dziś wyróżniają modę i zapachy Lacoste.

René Lacoste dał marce nie tylko swoje nazwisko, ale także znany symbol - zielonego krokodyla. Został zainspirowany przezwiskiem „Aligator", jakie nadali tenisiście amerykańscy dziennikarze, gdy kapitan drużyny w czasie Pucharu Davisa obiecał mu za wygrany pojedynek walizkę ze skóry krokodyla.

Pierwsze perfumy Lacoste zostały zaprezentowane w 1984 roku. Potem pojawiły się kolejne serie zapachów dla mężczyzn i kobiet, inspirowane w większości przez różne sporty. Damskie i męskie perfumy Lacoste są symbolem swobodnej elegancji już od kilkudziesięciu lat, plasując się wśród najsłynniejszych współczesnych marek modowych.