O Marce Lacoste

Lacoste jest symbolem nieformalnej elegancji, zarówno w branży modowej, jak i w świecie perfum. Markę założył w 1933 roku znany tenisista René Lacoste, nastawiając się na początku wyłącznie na produkcję odzieży sportowej. Francuski champion chciał podczas gry czuć się wygodnie, ale jednocześnie wciąż jak gentleman. Swoboda, prostota i naturalna elegancja do dziś wyróżniają modę i zapachy Lacoste. René Lacoste dał marce nie tylko swoje nazwisko, ale także znany symbol - zielonego krokodyla. Został zainspirowany przezwiskiem „Aligator", jakie nadali tenisiście amerykańscy dziennikarze, gdy kapitan drużyny w czasie Pucharu Davisa obiecał mu za wygrany pojedynek walizkę ze skóry krokodyla. Pierwsze perfumy Lacoste zostały zaprezentowane w 1984 roku. Potem pojawiły się kolejne serie zapachów dla mężczyzn i kobiet, inspirowane w większości przez różne sporty. Damskie i męskie perfumy Lacoste są symbolem swobodnej elegancji już od kilkudziesięciu lat, plasując się wśród najsłynniejszych współczesnych marek modowych.

Posortowano według bestsellerów Alfabetycznie według ceny

12 3

12 3 Zobacz więcej Nahoru

Menu