La Martina Pampamia Noble

woda po goleniu dla mężczyzn 100 ml

La Martina Pampamia Noble woda po goleniu dla mężczyzn 100 ml
La Martina Pampamia Noble woda po goleniu dla mężczyzn 100 ml
La Martina Pampamia Noble woda po goleniu dla mężczyzn 100 ml
woda po goleniu dla mężczyzn 100 ml
124,00

Kod: LMA0172 | Ponad 5 szt. w magazynie
szt.
Dostawa kurierem DPD
poniedziałek, 22.10.2018
Nasze sklepy
poniedziałek, 22.10.2018
La Martina Pampamia Noble
woda po goleniu dla mężczyzn 100 ml | 124,00

Opis perfum La Martina Pampamia Noble

Woda po goleniu dla mężczyzn La Martina Pampamia Noble doskonale uzupełni zapach z tej samej serii. Odświeży skórę, podrażnioną i zaczerwienioną po goleniu, dostarczy jej nowej dawki energii, nada przyjemny zapach.

O marce La Martina

Perfumy La Martina | La Martina – perfumy zainspirowane królewskim sportem. La Martina, znana na całym świecie argentyńska marka mody związana m. in. z grą polo, projektuje ubrania, buty i dodatki od 1986 r. w Buenos Aires. W 2006 r. marka poszerzyła swoją ofertę o perfumy.
Marka La Martina rozpoczęła swoją przygodę z perfumiarstwem, wydając zapach dla kobiet o nazwie Mujer, który łączy w sobie nuty orientalne i kwiatowe. Do najbardziej lubianych perfum marki należy świeży, korzenny zapach La Martina Hombre. Perfumy La Martina komponowane są we współpracy z takimi twórcami perfum, jak Jean-Christopher Herault czy Michel Garner, a inspiracją do ich tworzenia są Argentyna oraz królewski sport. Objawia się to nie tylko w charakterze zapachu, ale również poprzez eleganckie opakowanie z logiem kojarzącym się właśnie z grą w polo.
La Martina ceni prosty i oryginalny styl życia zainspirowany argentyńską wsią. Łączy rustykalną atmosferę z pewną dozą wyrafinowania. Podkreśla znaczenie tradycji, przyrody, autentyczności i indywidualnego stylu. Wśród sympatyków marki są nie tylo gracze i fani polo, ale także ci, którzy lubią łączyć indywidualny styl z elegancja, to co stare z nowoczesnością oraz autentyczność z oryginalnością. „W obszarze markowej mody niezwykle ważna jest autentyczność i wyjątkowość. Dlatego czerpię inspirację i motywacje z niezwykle autentycznego sportu – polo – i z energii, z jaką rozprzestrzenił się w świecie. Marka La Martina jest ucieleśnieniem tego królewskiego sportu“ (Lando Simonetti, Dyrektor CEO, La Martina)