JOOP! Joop! Wow!

woda toaletowa dla mężczyzn 60 ml

6×
JOOP! Joop! Wow! woda toaletowa dla mężczyzn 60 ml
JOOP! Joop! Wow! woda toaletowa dla mężczyzn 60 ml
JOOP! Joop! Wow! woda toaletowa dla mężczyzn 60 ml
JOOP! Joop! Wow! woda toaletowa dla mężczyzn 60 ml
JOOP! Joop! Wow! woda toaletowa dla mężczyzn 60 ml
JOOP! Joop! Wow! woda toaletowa dla mężczyzn 60 ml
235,00
Zniżka 44%
60 ml
131,20

Kod: JOP1374 | Ponad 20 szt. w magazynie
szt.
Dostawa kurierem DPD
wtorek, 29.05.2018
Odbiór osobisty
wtorek, 29.05.2018

Skład

Głowa
bergamotka, kardamon, liście fiołka
Podstawa
fasola Tonka, kaszmir, wanilia
Serce
geranium, jodła, wetiweria
Grupy zapachów
orientalne

O marce JOOP!

Kultowa niemiecka marka JOOP! charakteryzuje się nowoczesnością i autentycznością. Pulsuje w rytmie światowych metropolii, a jej produkty są adresowane do wszystkich indywidualistów, kobiet i mężczyzn, pasjonujących się modą i designem. Perfumy JOOP! wnoszą do świata zapachów świeżość, oryginalność i wyjątkowość swojego twórcy.

Założyciel marki Wolfgang Joop był zawsze wielkim miłośnikiem piękna i sztuki. Krótko studiował psychologię, ale jego prawdziwą pasją stał się świat mody i wkrótce udało mu się zdobyć główną nagrodę w prestiżowym konkursie dla projektantów. W 1978 roku zaprezentował światu swoją pierwszą kolekcję modową. Osiągnął dzięki niej międzynarodowy sukces i od 1981 roku tworzy już pod własną marką JOOP!

W ogóle pierwszą jaskółką, zwiastującą charakter marki, była damska woda toaletowa JOOP! Femme z nutą orientalnych kwiatów. Wśród perfum JOOP! dla mężczyzn niebanalną kompozycją wyróżnia się zapach JOOP! Homme. Ty też daj się porwać pulsującej energii tych wyjątkowych perfum!

Ocena JOOP! Joop! Wow!

Dodać nową opinię

intensywność
wygląd flakonu
wrażenie ogólne
trwałość zapachu
Wysyłając, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przetwarzania i wyświetlania ocen produktu firmy Notino s.r.o. Osoba, której dane są przetwarzane, może w dowolnym czasie skorzystać z prawa do cofnięcia zgody. Więcej informacji w zasadach przetwarzania danych osobowych.​.
3.0
6 ocena
3
1
2
intensywność
wygląd flakonu
wrażenie ogólne
trwałość zapachu

Menu