Jeanne ArthesLove Generation do Brasil woda perfumowana dla kobiet

      • Jeanne Arthes Love Generation do Brasil woda perfumowana dla kobiet
      • Jeanne Arthes Love Generation do Brasil woda perfumowana dla kobiet 1
      • Jeanne Arthes Love Generation do Brasil woda perfumowana dla kobiet 2
      • Jeanne Arthes Love Generation do Brasil woda perfumowana dla kobiet 3
      • Jeanne Arthes Love Generation do Brasil woda perfumowana dla kobiet 4
         więcej

        Warianty Jeanne Arthes Love Generation do Brasil

        Do góry

        O marce Jeanne Arthes

        Ocena

        Wygląd flakonu

        Trwałość zapachu

        Intensywność

        Końcowa satysfakcja

        Skład

        Głowa

        ananas, mango, mandarynka

        Serce

        brzoskwinia, Pina Colada, wata cukrowa

        Podstawa

        drzewo sandałowe, piżmo, nuty drzew, kokos

        Francuskie perfumy Jeanne Arthes to symbol prestiżu i dobrego gustu. Jeśli zatem poszukujesz perfum, które otacza wyjątkowy czar i wdzięk, to perfumy Jeanne Arthes z pewnością Cię zachwycą. Perfumy Jeanne Arthes zawierają składniki roślinne pochodzące prosto z Prowansji. Wyróżniają się przemyślaną kompozycją, urzekającym aromatem i niezwykłą trwałością. Wszystko to sprawia, że perfumy Jeanne Arthes dostarczają prawdziwie luksusowych doznań. Firma Jeanne Arthes została założona w 1978 roku we francuskim Grasse i bardzo szybko się rozwinęła. W 1987 roku dzięki wielkiemu sukcesowi i zainteresowaniu klientów, środki finansowe pozwoliły na zakup własnych zakładów produkcyjnych w Grasse. W 1995 roku perfumy Jeanne Arthes pojawiły się na masowym rynku na całym świecie.  

        Do góry

        Ocena Jeanne Arthes Love Generation do Brasil

        Jaka jest Twoja opinia o Jeanne Arthes Love Generation do Brasil?

        Pola oznaczone gwiazdką * są obowiązkowe


        Ocena *

        1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

        1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

        1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

        1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy