Hugo Boss Hugo Man

żel pod prysznic dla mężczyzn 200 ml

3×
Hugo Boss Hugo Man żel pod prysznic dla mężczyzn 200 ml
Hugo Boss Hugo Man żel pod prysznic dla mężczyzn 200 ml
Hugo Boss Hugo Man żel pod prysznic dla mężczyzn 200 ml
200 ml
47,60

Kod: HUG0238 | Ponad 20 szt. w magazynie
szt.
Opakowanie na prezenty gratis
Przy zakupie produktów marki Hugo Boss powyżej 189 zł tylko teraz otrzymasz opakowanie na prezenty gratis. Wystarczy wybrać kolor pudełka w koszyku. Oferta jest ważna do wyprzedania dziennych zapasów.
Dostawa kurierem DPD
już jutro wtorek, 11.12.2018
Nasze sklepy
już jutro wtorek, 11.12.2018
Hugo Boss Hugo Man
200 ml | 47,60

Opis perfum Hugo Boss Hugo Man

Żel pod prysznic Hugo Boss Hugo Man doskonale uzupełni zapach z tej samej serii. Dodaje świeżości i pozostawia skórę miękką i pełną zapachu, który pobudza zmysły i zwiększa pewność siebie. Dzięki temu każda kąpiel zmienia we wspaniałe przeżycie.

O marce Hugo Boss

Marka Hugo Boss stała się synonimem luksusowej, wysokiej jakości mody męskiej, dodatków i kosmetyków dla mężczyzn. Już od swoich początków cieszy się dużą popularnością dzięki jakości materiałów i niemieckiemu zmysłowi do szczegółów i precyzji.

Podstawową zasadą, jakiej hołduje firma Hugo Boss, jest poświęcanie dużej uwagi potrzebom i życzeniom swoich klientów. Nie inaczej jest przy wytwarzaniu kosmetyków, gdzie wielki nacisk kładziony jest na dobór najwyższej jakości składników. Wspomniane wyżej fakty sprawiają, że Hugo Boss w zasadzie niepodważalnie panuje dziś w świecie mody męskiej. Teraz jednak również kobiety mogą tu wybrać swoje perfumy lub ekskluzywny element garderoby.

Pierwszy zapach Hugo Boss powstał w latach 90. ubiegłego wieku, a dziś marka oferuje kilka serii nowoczesnych perfum damskich i męskich, dopasowanych do współczesnego stylu życia. Perfumy Hugo Boss są komponowane z wielką precyzją, aby mogły jak najlepiej oddać indywidualność używającej ich osoby, a jednocześnie doskonale podkreślały jej urodę.

Ocena Hugo Boss Hugo Man

Dodać nową opinię

5.0
3 ocena
3
wygląd flakonu
trwałość zapachu
intensywność
wrażenie ogólne