Hugo Boss Hugo Man

        zestaw upominkowy XI.

        3×
        Hugo Boss Hugo Man zestaw upominkowy XI.
        Hugo Boss Hugo Man zestaw upominkowy XI.
        Hugo Boss Hugo Man zestaw upominkowy XI.

        • Hugo Boss Hugo Man zestaw upominkowy XI.
        • Hugo Boss Hugo Man zestaw upominkowy XIX.
        Kod: HUG6336 | Ten towar jest chwilowo niedostępny

        woda toaletowa 125 ml + żel pod prysznic 50 ml + dezodorant w sztyfcie 75 ml

        O marce Hugo Boss

        Marka Hugo Boss stała się synonimem luksusowej, wysokiej jakości mody męskiej, dodatków i kosmetyków dla mężczyzn. Już od swoich początków cieszy się dużą popularnością dzięki jakości materiałów i niemieckiemu zmysłowi do szczegółów i precyzji.

        Podstawową zasadą, jakiej hołduje firma Hugo Boss, jest poświęcanie dużej uwagi potrzebom i życzeniom swoich klientów. Nie inaczej jest przy wytwarzaniu kosmetyków, gdzie wielki nacisk kładziony jest na dobór najwyższej jakości składników. Wspomniane wyżej fakty sprawiają, że Hugo Boss w zasadzie niepodważalnie panuje dziś w świecie mody męskiej. Teraz jednak również kobiety mogą tu wybrać swoje perfumy lub ekskluzywny element garderoby.

        Pierwszy zapach Hugo Boss powstał w latach 90. ubiegłego wieku, a dziś marka oferuje kilka serii nowoczesnych perfum damskich i męskich, dopasowanych do współczesnego stylu życia. Perfumy Hugo Boss są komponowane z wielką precyzją, aby mogły jak najlepiej oddać indywidualność używającej ich osoby, a jednocześnie doskonale podkreślały jej urodę.

        Ocena Hugo Boss Hugo Man

        Dodać nową opinię

        wygląd flakonu
        trwałość zapachu
        intensywność
        wrażenie ogólne
        Wysyłając, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przetwarzania i wyświetlania ocen produktu firmy Notino s.r.o. Osoba, której dane są przetwarzane, może w dowolnym czasie skorzystać z prawa do cofnięcia zgody. Więcej informacji w zasadach przetwarzania danych osobowych.​.
        5.0
        3 ocena
        3
        wygląd flakonu
        trwałość zapachu
        intensywność
        wrażenie ogólne

        Menu