22 208 19 42 pon.-piąt. 8.00-22.00, sob.-niedz. 10.00-22.00

Givenchy Very Irresistible L'Eau en Rose

woda toaletowa dla kobiet 75 ml

5×
Givenchy Very Irresistible L'Eau en Rose woda toaletowa dla kobiet 75 ml
Givenchy Very Irresistible L'Eau en Rose woda toaletowa dla kobiet 75 ml
Givenchy Very Irresistible L'Eau en Rose woda toaletowa dla kobiet 75 ml
Givenchy Very Irresistible L'Eau en Rose woda toaletowa dla kobiet 75 ml
Givenchy Very Irresistible L'Eau en Rose woda toaletowa dla kobiet 75 ml
Givenchy Very Irresistible L'Eau en Rose woda toaletowa dla kobiet 75 ml
Givenchy Very Irresistible L'Eau en Rose woda toaletowa dla kobiet 75 ml
Givenchy Very Irresistible L'Eau en Rose woda toaletowa dla kobiet 75 ml
Givenchy Very Irresistible L'Eau en Rose woda toaletowa dla kobiet 75 ml
Givenchy Very Irresistible L'Eau en Rose woda toaletowa dla kobiet 75 ml
Givenchy Very Irresistible L'Eau en Rose woda toaletowa dla kobiet 75 ml
Givenchy Very Irresistible L'Eau en Rose woda toaletowa dla kobiet 75 ml
75 ml
136,00

Kod: GIV2911 | Pozostaje ostatnich 2 szt.
szt.
Dostawa kurierem DPD
wtorek, 24.04.2018
Odbiór osobisty
wtorek, 24.04.2018

Skład

Głowa
jeżyny
Podstawa
piżmo
Serce
róża
Grupy zapachów
kwiatowe

O marce Givenchy

Givenchy Perfumy | Givenchy jako marka pojawiła się na rynku w 1952 roku we Francji. Markę tę założył francuski projektant mody  Hubert de Givenchy, który od najmłodszych lat, marzył o zbudowaniu wspaniałego domu mody. Jako młody absolwent odbył staże i praktyki w najlepszych domach mody – Dior, Piguet. Pracował dla  J. Fatha, L. Lelonga oraz E. Schiaparelli. Jego marzenie się spełniło. 2 lutego 1952 założył własny dom mody. Projektował dla Audrey Hepburn, dla rodzin Guiness oraz Kennedy. Od lat 60-tych stał się jednym z liderów w świecie mody i perfum. Perfumy Amarige dla kobiet to niepowtarzalny zapach, bardzo śmiały i z najwyższej półki.

Ocena Givenchy Very Irresistible L'Eau en Rose

Dodać nową opinię

wygląd flakonu
trwałość zapachu
intensywność
wrażenie ogólne
5.0
5 ocena
3
2
wygląd flakonu
trwałość zapachu
intensywność
wrażenie ogólne