Gap Gap Established 1969 Bright, woda toaletowa dla kobiet 100 ml | iperfumy.pl

Gap Gap Established 1969 Bright

woda toaletowa dla kobiet 100 ml

Gap Gap Established 1969 Bright woda toaletowa dla kobiet 100 ml
Gap Gap Established 1969 Bright woda toaletowa dla kobiet 100 ml
Gap Gap Established 1969 Bright woda toaletowa dla kobiet 100 ml
Gap Gap Established 1969 Bright woda toaletowa dla kobiet 100 ml
Gap Gap Established 1969 Bright woda toaletowa dla kobiet 100 ml
Gap Gap Established 1969 Bright woda toaletowa dla kobiet 100 ml
Gap Gap Established 1969 Bright woda toaletowa dla kobiet 100 ml
Gap Gap Established 1969 Bright woda toaletowa dla kobiet 100 ml
Gap Gap Established 1969 Bright woda toaletowa dla kobiet 100 ml
Gap Gap Established 1969 Bright woda toaletowa dla kobiet 100 ml
Gap Gap Established 1969 Bright woda toaletowa dla kobiet 100 ml
Gap Gap Established 1969 Bright woda toaletowa dla kobiet 100 ml
Gap Gap Established 1969 Bright woda toaletowa dla kobiet 100 ml
Gap Gap Established 1969 Bright woda toaletowa dla kobiet 100 ml
Gap Gap Established 1969 Bright woda toaletowa dla kobiet 100 ml
Gap Gap Established 1969 Bright woda toaletowa dla kobiet 100 ml
Gap Gap Established 1969 Bright woda toaletowa dla kobiet 100 ml
Gap Gap Established 1969 Bright woda toaletowa dla kobiet 100 ml
100 ml
82,30

Kod: GAP0124 | Ponad 20 szt. w magazynie
szt.
Dostawa kurierem DPD
już jutro środa, 15.08.2018
Nasze sklepy
już jutro środa, 15.08.2018

Skład

Głowa
czerwone jabłko, mailna, mandarynka
Podstawa
nuty drzew, piżmo, wanilia
Serce
hortensja, konwalia, lilia
Grupy zapachów
kwiatowe, owocowe

O marce Gap

Gap to amerykańska marka znana na całym świecie. Zajmuje się tworzeniem stylowych, wygodnych i eleganckich ubrań dla młodych ludzi. Hasło firmy brzmi: „Styl we wszystkim, co robisz. Nieformalność we wszystkim, co nosisz.“ Pierwszy sklep Gap został otworzony w 1969 r. przez Donalda Fishera i jego żonę Doris Fisher w San Francisko. Od tego momentu marka bardzo szybko się rozwijała, nie tylko pod względem geograficznym, ale również ze względu na to, że kupiła cztery inne marki odzieżowe: Banana Republic, Old Navy, Piperlime i Athleta. Nic dziwnego, że marka wkrótce poszerzyła swój asortyment o perfumy, które pozostają w tym samym duchu, co odzież, czyli są stylowe, nieformalne i świeże.

Menu