Gabriela Sabatini Happy Life

woda toaletowa dla kobiet 20 ml

5×
Gabriela Sabatini Happy Life woda toaletowa dla kobiet 20 ml
Gabriela Sabatini Happy Life woda toaletowa dla kobiet 20 ml
Gabriela Sabatini Happy Life woda toaletowa dla kobiet 20 ml
Gabriela Sabatini Happy Life woda toaletowa dla kobiet 20 ml
Gabriela Sabatini Happy Life woda toaletowa dla kobiet 20 ml
Gabriela Sabatini Happy Life woda toaletowa dla kobiet 20 ml
Gabriela Sabatini Happy Life woda toaletowa dla kobiet 20 ml
Gabriela Sabatini Happy Life woda toaletowa dla kobiet 20 ml
67,90
Zniżka 24%
20 ml
51,70

Kod: GBS0161 | Ponad 20 szt. w magazynie
szt.
Dostawa kurierem DPD
wtorek, 29.05.2018
Odbiór osobisty
wtorek, 29.05.2018

Opis perfum Gabriela Sabatini Happy Life

  • kwiatowy zapach
  • dla optymistki
  • na dzień, do stosowania przede wszystkim w ciepłe dni

Skład

Głowa
bergamotka, brzoskwinia, różowy pieprz
Podstawa
brzoskwinia, piżmo, wanilia
Serce
jaśmin, magnolia, róża
Grupy zapachów
kwiatowe, owocowe

O marce Gabriela Sabatini

Gabriela Sabatini to argentyńska tenisistka z przełomu lat 80-tych i 90-tych ubiegłego wieku, jedna z pierwszych gwiazd sportu, która użyczyła perfumom swojego imienia. Jej pierwsze perfumy ujrzały światło dzienne w 1989 r. Od tego czasu marka Gabriela Sabatini wzmacnia swoją renomę na rynku perfum.
Jej produkty zyskały popularność wśród kobiet na całym świecie ze względu na ich naturalny, świeży i oryginalny zapach dostępny w przystępnej cenie. Perfumy Gabriela Sabatini zostały stworzone we współpracy z wybitnymi specjalistami, takimi jak Martin Gras, Dorothee Piot, Harry Fremont, Christophe Raynaud, Francis Deleamont i Gilles Romey.

 

Ocena Gabriela Sabatini Happy Life

Dodać nową opinię

wygląd flakonu
trwałość zapachu
intensywność
wrażenie ogólne
Wysyłając, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przetwarzania i wyświetlania ocen produktu firmy Notino s.r.o. Osoba, której dane są przetwarzane, może w dowolnym czasie skorzystać z prawa do cofnięcia zgody. Więcej informacji w zasadach przetwarzania danych osobowych.​.
4.0
5 ocena
3
1
1
wygląd flakonu
trwałość zapachu
intensywność
wrażenie ogólne

Menu