Ferrari Scuderia Ferrari Red żel pod prysznic dla mężczyzn

  • Ferrari Scuderia Ferrari Red żel pod prysznic dla mężczyzn
  • Ferrari Scuderia Ferrari Red żel pod prysznic dla mężczyzn 1
     więcej

    1 pojemność produktu 38,90 zł

    Dostawa kurierem DPDWtorek 29.05.2018
    Dostawa kurierem GLSWtorek 29.05.2018
    InPost PaczkomatyWtorek 29.05.2018
    Odbiór osobisty w PoznaniuWtorek 29.05.2018
    Odbiór osobisty w WrocławiuWtorek 29.05.2018
    Odbiór osobisty w WarszawieWtorek 29.05.2018
    Odbiór osobisty w KrakowieWtorek 29.05.2018

    Czas dostawy jest orientacyjny, wynika ze średniego czasu dostaw firm kurierskich.

    Warianty Ferrari Scuderia Ferrari Red

    • Ferrari Scuderia Ferrari Red żel pod prysznic dla mężczyzn 400 ml  żel pod prysznic dla mężczyzn 400 ml  

      Dostępność pow. 20 szt. w magazynie centralnym

      Kod: FER0260
      Produkt może mieć inne opakowanie niż to na zdjęciu!

      38,90 zł

    Do góry

    Opis perfum Ferrari Scuderia Ferrari Red

    Ocena

    Wygląd flakonu

    Trwałość zapachu

    Intensywność

    Końcowa satysfakcja

    Żel pod prysznic Ferrari Scuderia Ferrari Red doskonale uzupełni zapach z tej samej serii. Dodaje świeżości i pozostawia skórę miękką i pełną zapachu, który pobudza zmysły i zwiększa pewność siebie. Dzięki temu każda kąpiel zmienia we wspaniałe przeżycie.

    Do góry

    O marce Ferrari

    Marki Ferrari nie trzeba przedstawiać. Ciekawe, że jej założyciel - Enzo Ferrari - nie miał pierwotnie zamiaru niczego sprzedawać. Firma Scuderia Ferrari powstała bowiem w 1929 r. wyłącznie w celu sponsorowania amatorskich kierowców wyścigowych. Później jednak Enzo zmuszony przez okoliczności (wspieranie zespołu Scuderia było bardzo kosztowne) rozpoczął produkcję wysokiej jakości samochodów wyścigowych i osobowych.W chwili obecnej Ferrari oferuje bogatą gamę produktów - elektronikę, odzież, modne dodatki, a także luksusowe kosmetyki. Nie zaskakuje fakt, że zdecydowana większość z nich przeznaczona jest dla mężczyzn.Perfumy Ferrari doceni każdy, kto kocha adrenalinę, zapach palonych opon i prędkość. Pierwsze z nich - Ferrari Black - zaprezentowano z ogromnym sukcesem w 1999 r. W znacznej mierze przyczynił się do tego fakt, że o ile na samochód sportowy Ferrari stać tylko najbogatszych, wspomniany zapach był nieporównywalnie bardziej dostępny cenowo - wciąż zapewniając swojemu posiadaczowi uczucie wyjątkowości. Potem pojawiły się kolejne udane produkty, takie jak Ferrari No. 1, Ferrari Racing, damski Passion i inne.Ferrari może się pochwalić tym, że współpracują z nim słynni perfumiarze, tacy jak Alberto Morillas, Alexandra Carlin, Karine Dubreuil i Bernard Ellena. Warto wspomnieć również o stylowych flakonach, które oczywiście zdobi kultowy znak rumaka stojącego na dwóch tylnych nogach. Ma on bardzo interesującą historię - na kadłubie samolotu miał go sam hrabia Francesco Baracca, legendarny włoski as lotnictwa podczas I wojny światowej. Enzo Ferrari spotkał się w latach dwudziestych ubiegłego wieku z jego rodzicami, którzy zgodzili się na wykorzystanie tego znaku.Dla uzupełnienia dodajmy, że oprócz perfum w kosmetycznym portfolio Ferrari znajdziemy także żele pod prysznic, wody i balsamy po goleniu oraz dezodoranty. Na uwagę zasługują też przystępne cenowo zestawy prezentowe.Markę Ferrari wybierze niewątpliwie każdy, kto poszukuje ekskluzywnych, a przy tym niezbyt drogich produktów, uwielbia ryk silnika i chce podkreślić swój męski pierwiastek.

     

    Do góry

    Ocena Ferrari Scuderia Ferrari Red

    Jaka jest Twoja opinia o Ferrari Scuderia Ferrari Red?

    Pola oznaczone gwiazdką * są obowiązkowe


    Ocena *

    1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy "

    1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy "

    1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy "

    1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy "



    Wysyłając, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przetwarzania i wyświetlania ocen produktu firmy Notino s.r.o. Osoba, której dane są przetwarzane, może w dowolnym czasie skorzystać z prawa do cofnięcia zgody. Więcej informacji w zasadach przetwarzania danych osobowych.​

    Menu