Ferrari Noble Fig woda toaletowa unisex

  • Ferrari Noble Fig woda toaletowa unisex
  • Ferrari Noble Fig woda toaletowa unisex 1
  • Ferrari Noble Fig woda toaletowa unisex 2
  • Ferrari Noble Fig woda toaletowa unisex 3
  • Ferrari Noble Fig woda toaletowa unisex 4
     więcej

    2 pojemności produktu od 108,90 zł

    Dostawa kurierem DPDPoniedziałek 23.07.2018
    Dostawa kurierem GLSPoniedziałek 23.07.2018
    InPost PaczkomatyPoniedziałek 23.07.2018
    W Warszawie w galerii Blue CityPoniedziałek 23.07.2018
    W Warszawie, Ul. ProstaPoniedziałek 23.07.2018
    W Krakowie w Bonarka City CenterPoniedziałek 23.07.2018
    W Krakowie, Ul. KamiennaPoniedziałek 23.07.2018
    W Poznaniu w galerii PosnaniaPoniedziałek 23.07.2018
    W Wrocławiu w pasażu GrunwaldzkimPoniedziałek 23.07.2018

    Czas dostawy jest orientacyjny, wynika ze średniego czasu dostaw firm kurierskich.

    Warianty Ferrari Noble Fig

    • Ferrari Noble Fig woda toaletowa unisex 100 ml  woda toaletowa unisex 100 ml  

      Dostępność pow. 20 szt. w magazynie centralnym

      Kod: FER0422

      114,90 zł

    • Ferrari Noble Fig woda toaletowa unisex 50 ml  woda toaletowa unisex 50 ml  

      Dostępność pow. 5 szt. w magazynie centralnym

      Kod: FER0423

      108,90 zł

    Do góry

    O marce Ferrari

    Ocena

    Wygląd flakonu

    Trwałość zapachu

    Intensywność

    Końcowa satysfakcja

    Marki Ferrari nie trzeba przedstawiać. Ciekawe, że jej założyciel - Enzo Ferrari - nie miał pierwotnie zamiaru niczego sprzedawać. Firma Scuderia Ferrari powstała bowiem w 1929 r. wyłącznie w celu sponsorowania amatorskich kierowców wyścigowych. Później jednak Enzo zmuszony przez okoliczności (wspieranie zespołu Scuderia było bardzo kosztowne) rozpoczął produkcję wysokiej jakości samochodów wyścigowych i osobowych.W chwili obecnej Ferrari oferuje bogatą gamę produktów - elektronikę, odzież, modne dodatki, a także luksusowe kosmetyki. Nie zaskakuje fakt, że zdecydowana większość z nich przeznaczona jest dla mężczyzn.Perfumy Ferrari doceni każdy, kto kocha adrenalinę, zapach palonych opon i prędkość. Pierwsze z nich - Ferrari Black - zaprezentowano z ogromnym sukcesem w 1999 r. W znacznej mierze przyczynił się do tego fakt, że o ile na samochód sportowy Ferrari stać tylko najbogatszych, wspomniany zapach był nieporównywalnie bardziej dostępny cenowo - wciąż zapewniając swojemu posiadaczowi uczucie wyjątkowości. Potem pojawiły się kolejne udane produkty, takie jak Ferrari No. 1, Ferrari Racing, damski Passion i inne.Ferrari może się pochwalić tym, że współpracują z nim słynni perfumiarze, tacy jak Alberto Morillas, Alexandra Carlin, Karine Dubreuil i Bernard Ellena. Warto wspomnieć również o stylowych flakonach, które oczywiście zdobi kultowy znak rumaka stojącego na dwóch tylnych nogach. Ma on bardzo interesującą historię - na kadłubie samolotu miał go sam hrabia Francesco Baracca, legendarny włoski as lotnictwa podczas I wojny światowej. Enzo Ferrari spotkał się w latach dwudziestych ubiegłego wieku z jego rodzicami, którzy zgodzili się na wykorzystanie tego znaku.Dla uzupełnienia dodajmy, że oprócz perfum w kosmetycznym portfolio Ferrari znajdziemy także żele pod prysznic, wody i balsamy po goleniu oraz dezodoranty. Na uwagę zasługują też przystępne cenowo zestawy prezentowe.Markę Ferrari wybierze niewątpliwie każdy, kto poszukuje ekskluzywnych, a przy tym niezbyt drogich produktów, uwielbia ryk silnika i chce podkreślić swój męski pierwiastek.

     

    Do góry

    Ocena Ferrari Noble Fig

    Jaka jest Twoja opinia o Ferrari Noble Fig?

    Pola oznaczone gwiazdką * są obowiązkowe


    Ocena *

    1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy "

    1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy "

    1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy "

    1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy "



    Wysyłając, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przetwarzania i wyświetlania ocen produktu firmy Notino s.r.o. Osoba, której dane są przetwarzane, może w dowolnym czasie skorzystać z prawa do cofnięcia zgody. Więcej informacji w zasadach przetwarzania danych osobowych.​

    Menu