Cennik dostaw i rodzaje płatności

Sposoby dostawy

Osobiście – 4,00 zł

  • Cena za dostawę: 4 PLN
  • Całkowity koszt wynosi 8 PLN, połowa ceny (4 PLN) jest dofinansowana przez Iperfumy.pl
  • Przesyłka jest dostarczana do wybranego punktu odbioru osobistego
  • O możliwości odbioru poinformujemy Państwa SMS-em i e-mailem
  • Zamówiony produkt można odebrać dopiero po uzyskaniu informacji mailowej lub telefonicznej, iż produkt jest przygotowany do odbioru
  • odbiór osobisty możliwy jest w Warszawie i w Krakowie, w naszym biurze, więcej informacji na ten temat znaleźć można w sekcji odbiór osobisty
  • płatność za zamówienie można uregulować na miejscu gotówką, kartą, lub poprzez przedpłatę przelewem bankowym / kartą

Kurier DPD – 13,90 zł

  • Cena za dostawę: 13,9 PLN
  • zamówiony produkt doręczony jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD
  • kurierzy doręczają przesyłki od 9 do 16 - zatem najbezpieczniej jako adres dostawy przesyłki podać miejsce, w którym spędza się największą część dnia - może to być miejsce pracy (koniecznie wpisujemy wtedy nazwę firmy!)
  • przesyłka zostanie doręczona następnego dnia roboczego od daty wysłania
  • tuż po przygotowaniu paczki do wysłania, poinformujemy e-mailowo o jej numerze oraz przewidywanym terminie doręczenia
  • firma DPD świadczy usługę śledzenia przesyłki - aby sprawdzić gdzie aktualnie znajduje się przesyłka należy na stronie http://www.dpd.com.pl w pole "Tracking & Tracing" wpisać numer przesyłki i kliknąć "Lokalizuj"
  • w przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod adresem doręczenia przesyłki, podejmie ponowną próbę doręczenia paczki następnego dnia roboczego
  • jeśli po dwóch dniach od daty wysyłki kurier nie doręczył paczki - prosimy o kontakt z firmą kurierską pod telefonem 22 577 55 55.
  • zamówienie przesłane kurierem można opłacić gotówką przy odbiorze lub kartą u kuriera DPD (w zamówieniu należy wybrać sposób płatności "za pobraniem"). Przed jego realizacją przelewem bankowym lub kartą.
  • prosimy dokładnie obejrzeć przesyłkę przed jej odebraniem od kuriera - jeśli nosi ona ślady mechanicznego uszkodzenia trzeba koniecznie otworzyć paczkę przy kurierze, jeśli zawartość jest uszkodzona - należy bezwzględnie spisać prodokół szkody, który będzie później podstawą reklamacji usługi doręczenia. Bez protokołu reklamacja nie zostanie uznana! Nie odpowiadamy za skutki odebrania od kuriera uszkodzonej przesyłki.

Kurier GLS – 13,90 zł

  • Cena za dostawę: 13,9 PLN
  • zamówiony produkt doręczony jest za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS
  • kurierzy doręczają przesyłki od 9 do 16 - zatem najbezpieczniej jako adres dostawy przesyłki podać miejsce, w którym spędza się największą część dnia - może to być miejsce pracy (koniecznie wpisujemy wtedy nazwę firmy!)
  • przesyłka zostanie doręczona następnego dnia roboczego od daty wysłania
  • tuż po przygotowaniu paczki do wysłania, poinformujemy e-mailowo o jej numerze oraz przewidywanym terminie doręczenia
  • firma GLS świadczy usługę śledzenia przesyłki - aby sprawdzić gdzie aktualnie znajduje się przesyłka należy na stronie www.gls-group.eu w pole "Tracking & Tracing" wpisać numer przesyłki i kliknąć "szukaj"
  • w przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod adresem doręczenia przesyłki, podejmie ponowną próbę doręczenia paczki następnego dnia roboczego
  • jeśli po dwóch dniach od daty wysyłki kurier nie doręczył paczki - prosimy o kontakt z firmą kurierską. Odpowiedni numer telefonu można znaleźć na stronie http://www.gls-poland.com/download/depots.pdf
  • zamówienie przesłane kurierem można opłacić gotówką przy odbiorze (sposób płatności "za pobraniem") lub przed jej wysłaniem - przelewem bankowym albo kartą
  • prosimy dokładnie obejrzeć przesyłkę przed jej odebraniem od kuriera - jeśli nosi ona ślady mechanicznego uszkodzenia trzeba koniecznie otworzyć paczkę przy kurierze, jeśli zawartość jest uszkodzona - należy bezwzględnie spisać prodokół szkody, który będzie później podstawą reklamacji usługi doręczenia. Bez protokołu reklamacja nie zostanie uznana! Nie odpowiadamy za skutki odebrania od kuriera uszkodzonej przesyłki.

InPost Paczkomaty – 9,90 zł

  • Cena za dostawę: 9,90 zł
  • Paczka zostanie doręczona w ciągu 1-2 dni roboczych od daty jej wysyłki (3-4 dni w okresie przedświątecznym, tj. od 5.12. do 24.12.)
  • W momencie nadania paczki otrzymają Państwo specjalny komunikat mailowy.
  • W chwili dostarczenia przesyłki do paczkomatu otrzymają Państwo smsa z kodem odbioru (6 cyfr).Należy go zachować aby móc odebrać paczkę.
  • Na odbiór paczki mają Państwo 48 godzin od momentu otrzymania powiadomienia.

Co należy zrobić by odebrać paczkę w Paczkomacie

  • Należy wpisać numer telefonu oraz kod odbioru i zatwierdzić.
  • Paczkę należy odebrać ze skrytki, która otworzy się automatycznie.
  • Następnie zamknąć skrytkę i odebrać potwierdzenie odbioru paczki.

Postępowanie w przypadku reklamacji:

  • Jeśli mają Państwo jakiekolwiek zastrzeżenia do paczki, można pozostawić ją w paczkomacie, a na ekranie zainicjować proces reklamacji, należy postępować według instrukcji.
  • Jeśli paczka została odebrana należy wlożyć paczkę z powrotem do skrytki (Jeżeli skrytka została już zamknięta należy ją zeskanować a drzwi skrytki otworzą sie automatycznie).
  • Zamknąć drzwi i wydrukować potwierdzenie o wlożeniu reklamowanego produktu.
  • Uszkodzenie towaru lub brak zawartości paczki należy zgłosić bezpośrednio przy odbiorze paczki (zwrot paczki do skrytki). Późniejsza reklamacja nie będzie brana pod uwagę.

Rodzaje płatności

za pobraniem

Najpopularniejszy sposób płatności. Pieniądze za produkty zapłacą Państwo dopiero przy odbiorze zamówionych produktów kurierowi doręczającemu przesyłkę.

Gotówka (lub kartą w terminalu)

Ta forma płatności możliwa jest w biurze w przypadku odbioru osobistego zamówionych wcześniej perfum.

przelew bankowy

Po złożeniu zamówienia i otrzymaniu automatycznego potwierdzenia jego dokonania, należy poczekać na kolejny e-maila, w którym wyślemy Państwu numer konta bankowego oraz tytuł płatności. Wiadomości te wysyłamy w dni robocze w godzinach 9-17 (fakt ten jest istotny przy składaniu zamówienia w sobotę lub w niedzielę - wiadomość dotyczącą przelewu otrzymają Państwo dopiero w poniedziałek). Po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie realizujemy zamówienie, o czym poinformujemy również e-mailem.

Karta płatnicza (online)

Aby zapłacić za zamówione produkty kartą, należy w drugim kroku w koszyku jako sposób płatności za zamówienie wybrać "Karta Płatnicza" i kliknąć "Dalej". Następnie należy wypełnić formularz z danymi osobowymi i kliknąć "Zamawiam". Pojawi się podsumowanie zamówienia, które należy potwierdzić, klikając "Zapłać". Nastepnie należy postępować zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronie. Nasz system obsługuje następujące karty płatnicze: VISA, VISA ELECTRON, MasterCard, Diners Club, JCB. Obsługiwane są zarówno karty wystawione przez polskie, jak i zagraniczne banki.

Przelewy 24

Aby zapłacić za zamówione produkty przez Przelewy 24, należy w drugim kroku w koszyku jako sposób płatności za zamówienie wybrać "Przelewy 24" i kliknąć "Dalej". Następnie należy wypełnić formularz z danymi osobowymi i kliknąć "Zamawiam". Kolejnym krokiem jest wybór banku z listy oraz potwierdzenie wyboru poprzez kliknięcie przycisku "Zapłać". Następnie zostaną Państwo przekierowani na stronę danego banku. Należy postępować zgodnie z komunikatami pojawiającymi się na stronie.

Reklamacja

Jak reklamować produkt?

Gwarancja i reklamacje

Pomimo bardzo małej ilości reklamacji, dobrze jest wiedzieć, że w naszym internetowym sklepie mają Państwo taką samą gwarancję jak w sklepie klasycznym. W naszym interesie jest rozpatrzenie reklamacji jak najszybciej, więc nie musicie się Państwo obawiać, że procedura ta będzie trwała dłużej niż jest to konieczne.

Okres gwarancji rozpoczyna się od momentu odebrania przez Państwa produktu. Tak jak w zwykłym sklepie, udzielamy gwarancji na perfumy na okres 24 miesięcy. Odpowiadamy za wszelkie wady produktu, które objawią się tuż po otrzymaniu go oraz przez cały okres trwania gwarancji. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych nieodpowiednim użytkowaniem lub uszkodzeniami mechanicznymi.


Reklamacje

Reklamacja polega na przesłaniu do nas produktu najlepiej z jego opakowaniem, kopią faktury, opisem zawierającym powód reklamacji wraz z informacjami kontaktowymi. Reklamację można wysłać Pocztą Polską lub złożyć osobiście w naszych punktach odbioru osobistego.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia.


Osobiste złożenie reklamacji w Krakowie i Warszawie

Na zakupiony produkt można złożyć reklamację w naszych punktach odbioru osobistego w Krakowie lub Warszawie. W punkcie odbioru zostanie spisany z Państwem protokół reklamacyjny.

Kraków: ul. Kamienna 19B/LU5, 30-001 Kraków

Warszawa: ul. Prosta 51, 00-838 Warszawa

Następnie reklamowany produkt zostanie poddany ekspertyzie.  W przypadku uznania reklamacji dokonamy wymiany lub zwrócimy pieniądze przelewem bankowym na konto. Wybór należy do Państwa.

 

Doręczenie pocztą

Jeśli zakupiony produkt chcecie Państwo zareklamować wysyłając go Pocztą Polską prosimy o wysłanie paczki na adres:

Iperfumy.pl
ul. Kamienna 19B/LU5
30-001 Kraków

Do paczki prosimy dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny, który znajdziesz tutaj.

W przypadku gdy  reklamacja została rozpatrzona pozytywnie to produkt zostanie naprawiony, a jeśli naprawa nie jest mozliwa przysługuje Państwu prawo do wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy.

Koszty przesyłki reklamowanego produktu mogą być zwrócone tylko w przypadku uznania reklamacji. Zwracamy wyłącznie koszty przesyłki pocztowej. Nie musicie Państwo adresować przesyłki z reklamowanym produktem na imię i nazwisko konkretnego pracownika. Wystarczy w polu adresat wpisać Iperfumy.pl. Każdą reklamację rozpatrujemy bez dodatkowego przedłużania. O jej przebiegu zawsze klienta informujemy.

W przypadku uznania reklamacji, koszty wysyłki produktu do reklamacji zostaną Państwu zwrócone na podstawie przesłanego potwierdzenia.

W żadnym przypadku prosimy nie wysyłać reklamacji w postaci przesyłki pobraniowej. Taka paczka nie zostanie przez nas podjęta.

 

Zwrot - prawo odstąpienia od umowy

Z zakupionego produktu możecie Państwo zrezygnować w ciągu 60 dni od daty jego otrzymania. Zwrot produktu jest możliwy w naszych punktach odbioru osobistego albo poprzez wysyłkę Pocztą Polską na adres reklamacyjny. Warunkiem jest zwrot towaru w stanie nienaruszonym - nieużywane, oryginalnie zapakowane (wyłącznie z nienaruszonym opakowaniem foliowym, jeśli takie posiada). Ze względów higienicznych nie przyjmujemy do zwrotu produktów kosmetycznych. (np. tusze, kremy, szminki, szampony, odżywki).
Gwarantujemy zwrot wartości produktu przelewem bankowym na konto. Nie zwracamy kosztów odesłania do nas produktu.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, a dostępnego tutaj.

 

Odstąpienie od umowy

Jak odstąpić od umowy?

Nie jesteś pewny czy zamawiasz właściwy produkt? U nas niczym nie ryzykujesz! Perfumy można zwrócić do 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podawania powodu zwrotu. Masz zatem dłuższą gwarancję zwrotu pieniędzy niż w klasycznym sklepie! W przypadku, gdy perfumy nie są odpakowane (nie jest naruszone foliowe opakowanie, jeśli pudełko takie posiada), oraz gdy nie zostały one użyte - zwrócimy Ci pełną kwotę pieniędzy.

Formularz odstąpienia od umowy kupna znajdziesz tutaj.

Wiemy, że podstawą zakupów przez internet jest zaufanie. Najbardziej zależy nam na Twoim zadowoleniu z naszych usług, Dokładamy więc wszelkich starań, by podwyższać ich standard.

Masz jakieś pytania? Napisz do nas.

Pola oznaczone gwiazdką * są obowiązkowe