DermalogicaAccessories pojemnik podróżny na mydło w kostce

      • Dermalogica Accessories pojemnik podróżny na mydło w kostce
      • Dermalogica Accessories pojemnik podróżny na mydło w kostce 1
         więcej

        Warianty Dermalogica Accessories

        • Dermalogica Accessories pojemnik podróżny na mydło w kostce (Clean Bar Travel Case)pojemnik podróżny na mydło w kostce 

          Produkt jest niedostępny.

          (Clean Bar Travel Case)
          Kod: DLO2784

        Do góry

        O marce Dermalogica

        Ocena

        Prosta aplikacja

        Jakość kosmetyków

        Zadowolenie i rezultat

        Historia amerykańskiej marki Dermalogica sięga pierwszej połowy lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku, kiedy to doświadczona dermatolog Jane Wurwand otworzyła szkołę podyplomową i instytut badawczy The International Dermal Institute, który obecnie posiada 37 oddziałów w 7 krajach świata. W 1986 r. Jane założyła firmę Dermalogica, której celem jest sprzedaż produktów kosmetycznych niezawierających syntetycznych barwników i aromatów, olejów mineralnych, alkoholu denaturowanego i innych potencjalnie szkodliwych substancji. Dermalogica opiera się na tym, że w procesie produkcji stosuje wyłącznie starannie dobrane składniki.Wszystkie produkty marki Dermalogica pomagają utrzymać skórę w optymalnym stanie i jednocześnie poprawić jej wygląd. Kosmetyki Dermalogica z czasem zyskały renomę zarówno wśród klientów, jak i w środowisku specjalistów. Są skuteczne, bezpieczne i ekologiczne. Marka Dermalogica wspiera szereg różnych projektów społecznych. Oferta marki Dermalogica zainteresuje niewątpliwie każdego, kto nie szuka splendoru, ale skuteczności, boryka się z problemami dermatologicznymi i chce wspierać dobrą sprawę.

        Do góry

        Ocena Dermalogica Accessories

        Jaka jest Twoja opinia o Dermalogica Accessories?

        Pola oznaczone gwiazdką * są obowiązkowe


        Ocena *

        1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

        1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

        1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy