Creed Green Irish Tweed

woda perfumowana dla mężczyzn 120 ml

8×
Creed Green Irish Tweed woda perfumowana dla mężczyzn 120 ml
Creed Green Irish Tweed woda perfumowana dla mężczyzn 120 ml
Creed Green Irish Tweed woda perfumowana dla mężczyzn 120 ml
Creed Green Irish Tweed woda perfumowana dla mężczyzn 120 ml
Creed Green Irish Tweed woda perfumowana dla mężczyzn 120 ml
Creed Green Irish Tweed woda perfumowana dla mężczyzn 120 ml
Creed Green Irish Tweed woda perfumowana dla mężczyzn 120 ml
Creed Green Irish Tweed woda perfumowana dla mężczyzn 120 ml
Creed Green Irish Tweed woda perfumowana dla mężczyzn 120 ml
Creed Green Irish Tweed woda perfumowana dla mężczyzn 120 ml
120 ml
859,90

Kod: CRE0082 | Ponad 20 szt. w magazynie

Opakowanie tego produktu nie jest przez producenta zabezpieczone folią.

szt.
Dostawa kurierem DPD
niedziela, 27.05.2018
Odbiór osobisty
niedziela, 27.05.2018
Upominek dla Ciebie
Dla wszystkich miłośników oryginalnych zapachów niszowych mamy teraz 8% zniżki. Ciesz się luksusem pełnym świeżych składników. Wpisz kod promocyjny niche8pl. Promocja nie dotyczy produktów w promocji i wyprzedaży.

Opis perfum Creed Green Irish Tweed

Creed Green Irish Tweed to klasyczny zapach dla mężczyzn, który ujrzał światło dzienne już w 1985 roku. To przyjemna pudrowa kompozycja o drzewnych i kwiatowych akcentach. Zapach bez wątpienia spodoba się dojrzałemu, eleganckiemu i szarmanckiemu mężczyźnie, który lubi dobre towarzystwo. Green Irish Tweed został zainspirowany irlandzką wsią i popularną tweedową modą. Wygoda, lekkość i klasyczna elegancja - to atrybuty wspaniałych perfum marki Creed, które pokochało wiele gwiazd.

Green Irish Tweed wolny jest od niepotrzebnego blichtru. Podobnie jest w przypadku flakonu zaprojektowanego w klasycznym męskim stylu. Eleganckiej, czarnej i praktycznej buteleczce zdobionej motywami luksusowej marki Creed towarzyszy białe pudełeczko, które za sprawą kontrastu stanowi nawiązanie do popularnej czarno-białej klasyki.

Orzeźwiający zapach Green Irish Tweed otwierają nuty werbeny cytrynowej i pudrowego irysa. Połączenie aromatycznego fiołka, ziemistej wetywerii, delikatnych liści fiołka i subtelnej bazylii budzi harmonijne i przyjemne odczucia. Ukoronowaniem zapachu jest słoneczny bursztyn, drewno cedrowe i egzotyczny sandałowiec. Woda perfumowana marki Creed jest niezwykle trwała, co z pewnością docenią miłośnicy wysokiej jakości perfum.

Creed jest jedną z niewielu marek, które specjalizują się wyłącznie w produkcji i sprzedaży perfum. Powstała już w XVIII wieku, kiedy pierwszy z Creedów założył rodzinną perfumerię. Od tego czasu formuły, które decydują o wyjątkowości perfum przekazywano wyłącznie w rodzinnym kręgu, z pokolenia na pokolenie. Marka Creed istnieje na rynku już ponad 200 lat i nic nie wskazuje na to, aby miała z niego zniknąć. Mimo ogromnej konkurencji zajmuje stabilne miejsce wśród „modnych” marek, a jej pozycja wciąż się umacnia.

Popularna klasyka w postaci perfum, których nazwa nawiązuje do irlandzkiej wsi, Green Irish Tweed, cieszy się uznaniem wśród mężczyzn już niemal 30 lat. Jeśli poszukujesz przyjemnego, męskiego zapachu, postaw na perfumy marki Creed. To gwarancja jakości i oryginalnego aromatu w rozsądnej cenie!  

Skład

Głowa
irys, werbena cytrynowa
Podstawa
bursztyn, cedr, drzewo sandałowe
Serce
bazylia, fiołek, liście fiołka, wetiweria
Grupy zapachów
drzewne, kwiatowe

O marce Creed

Perfumy Creed | Creed – król zapachów i zapach króli. Marka Creed już ponad 250 lat tworzy nadzwyczajne perfumy dla rodziny królewskiej i innych wymagających klientów. Od 1760 r., kiedy to markę założył James Henry Creed, już siedem generacji przekazuje firmę z ojca na syna.
Marka Creed, oprócz długiej, slynnej historii, jest wyjątkowa także ze względu na stosowanie pradawnej techniki przetwarzania rzadkich składników wybranych do produkcji swoich bezkonkurencyjnych perfum. Stworzone na miarę zapachy Creed używały takie osobistości, jak królowa Wiktoria, cesarz Franciszek-Józef i jego żona „Sissi“, Sir Winston Churchill czy prezydent John F. Kennedy. Obecnie miłośnikami marki Creed są na przyklad Robert de Niro czy Sylvester Stallone.
Creed jednak nadal pozostaje marką cieszącą się uznaniem rodzin królewskich i prezydenckich. Perfumy Creed używa na przykład Michelle Obama i Kate Middleton. Marka ma obecnie swą siedzibę w okolicach Paryża, ale swoją działalność prowadzi również w Stanach Zjednoczonych. W 2010 r. z okazji 250. rocznicy powstania marki został otworzony sklep na Manhattanie.
Creed wybiera naturalne składniki najlepszej jakości zamiast tanich, syntetycznych alternatyw. Olivier Creed i jego syn Erwin Creed osobiście poszukują na całym świecie tych najczystszych składników i przetwarzają je ręcznie według tradycyjnej receptury. Właściciele dumni są z rodzinnego charakteru firmy i z oddania, z jakim tworzone są oryginalne perfumy najwyższej jakości.
Oferta marki Creed obejmuje perfumy damskie, męskie i unisexy, które znajdują się w eleganckich flakonach będących nowoczesnym odwzorowaniem historycznych pierwowzorów. Wśród najsłynniejszych perfum Creed są na przykład Green Irish Tweed z 1985 r. stworzone przez Oliviera Creeda w stylu fougère (zapach paproci). W ostatnich latach dużą popularnością cieszył się owocowo-piżmowy zapach Creed Aventus, zainspirowany dramatycznym życiem Napoleona Bonaparte. Marka Creed to sztuka w tworzeniu perfum, luksus oraz nowoczesne podejście do historii i dziedzictwa.

Ocena Creed Green Irish Tweed

Dodać nową opinię

wygląd flakonu
trwałość zapachu
intensywność
wrażenie ogólne
Wysyłając, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przetwarzania i wyświetlania ocen produktu firmy Notino s.r.o. , Londýnské náměstí 881/6, Brno, PSČ 639 00, IČO 27609057 . Dane mogą być przekazane i przetwarzane przez spółki powiązane i inne podmioty przetwarzające dane osobowe. Osoba, której dane są przetwarzane, może w dowolnym czasie skorzystać z prawa do cofnięcia zgody, dostępu do danych osobowych, sprostowania i usunięcia danych, przenoszenia danych oraz ograniczenia przetwarzania. Więcej informacji w zasadach przetwarzania danych osobowych.​.
5.0
8 ocena
6
2
wygląd flakonu
trwałość zapachu
intensywność
wrażenie ogólne

Menu