Colgate Maximum Cavity Protection Plus Sugar Acid Neutraliser, pasta do zębów dla dzieci | iperfumy.pl

Colgate Maximum Cavity Protection Plus Sugar Acid Neutraliser

pasta do zębów dla dzieci

Colgate Maximum Cavity Protection Plus Sugar Acid Neutraliser pasta do zębów dla dzieci
Colgate Maximum Cavity Protection Plus Sugar Acid Neutraliser pasta do zębów dla dzieci
Colgate Maximum Cavity Protection Plus Sugar Acid Neutraliser pasta do zębów dla dzieci
Colgate Maximum Cavity Protection Plus Sugar Acid Neutraliser pasta do zębów dla dzieci
Colgate Maximum Cavity Protection Plus Sugar Acid Neutraliser pasta do zębów dla dzieci
Colgate Maximum Cavity Protection Plus Sugar Acid Neutraliser pasta do zębów dla dzieci
Colgate Maximum Cavity Protection Plus Sugar Acid Neutraliser pasta do zębów dla dzieci
Colgate Maximum Cavity Protection Plus Sugar Acid Neutraliser pasta do zębów dla dzieci
smak Mild Mint (6+) 50 ml
7,00

Kod: CLG0230 | Ponad 20 szt. w magazynie
szt.
Dostawa kurierem DPD
już jutro wtorek, 21.08.2018
Nasze sklepy
już jutro wtorek, 21.08.2018
Upominek dla Ciebie
Upominek dla Ciebie
Kup produkty marki Colgate za minimum 17 zł a otrzymasz w prezencie stylowy wisiorek Swarowski.

Opis kosmetyku Colgate Maximum Cavity Protection Plus Sugar Acid Neutraliser

Pasta do zębów Colgate Maximum Cavity Protection Plus Sugar Acid Neutraliser doskonale czyści zęby dziecka, utrzymuje białe i zdrowe zęby.

Właściwości:

  • usuwa osad nazębny
  • gwarantuje delikatną pielęgnację szkliwa zębów
  • zapobiega powstaniu próchnicy zębów

Sposób użycia:
Wskazane jest stosowanie pasty co najmniej 2 razy dziennie, rano i wieczorem lub po każdym posiłku.

O marce Colgate

Istnieje kilka marek, które automatycznie kojarzą się z rodzajem oferowanych przez nie produktówe ich synonimem. Wśród nich jest Colgate – jedna z najbardziej znanych marek past do zębów i innych produktów do higieny jamy ustnej. Globalna firma z ponad dwustuletnią historią sprzedaje swoje produkty w 222 krajach świata, odpowiadając na potrzeby setek milionów klientów. Aktualny roczny obrót przekracza 10 mld dolarów.
Obecnie Colgate dostarcza na półki sklepów nie tylko pasty do zębów, ale także szczoteczki, płyny do płukania, nicie dentystyczne i inne produkty do higieny jamy ustnej. Firma współpracuje z dentystami, prowadzi kampanie promujące prewencję próchnicy oraz promujące dbałość o zęby. Działa zgodnie z zasadą odpowiedzialności społecznej. Hasłem Colgate jest zdrowy i piękny uśmiech dla całej rodziny. Marka Colgate oferuje kilka specjalnych serii produktów – do ochrony dziąseł Colgate Total Pro-Gum Health, do zębów wrażliwych Colgate Sensitive Pro-Relief, o działaniu wybielającym Colgate Max White lub Colagete Whitening, zawierającą wyciągi z ziół Colgate Herbal i inne. Program dla dzieci obejmuje bogatą ofertę produktów przeznaczonych specjalnie dla tej grupy wiekowej.
Założyciel marki, William Colgate, urodził się w 1783 r. w amerykańskim mieście Kent. Zaczynał jako robotnik przy produkcji mydła, dochodząc stopniowo do pozycji poważanego i bogatego przedsiębiorcy. Firma Clogate powstała w 1806 r. w Nowym Jorku, a jej produkcja obejmowała wyłącznie klasyczne mydło i świeczki. Dopiero wiele lat później zaczęła wytwarzać mydła perfumowane i pasty do zębów. Te ostatnie wraz z innymi produktami do higieny jamy ustnej do dziś zachowały nazwę wskazującą na założyciela firmy, natomiast nazwa mydeł została zmieniona w 1889 r. na Palmolive Soap. Oficjalna nazwa firmy to obecnie Colgate-Palmolive.
Aktualnie firma Colgate-Palmolive koncentruje się na czterech obszarach produkcji i sprzedaży. Obok najbardziej znanej marki produktów do higieny jamy ustnej – Colgate – obejmują one marki kosmetyków do ciała i do włosów Palmolive, karmy dla zwierząt domowych Hill’s oraz środki czyszczące Ajax.
Na koniec dwie ciekawostki. Colgate jako pierwsza firma zaczęła sprzedawać pastę do zębów w tubkach. Wcześniej była ona sprzedawana w szklanych pojemniczkach. W ogólnoświatowych badaniach zaufania marek Colgate zdobyła pierwsze miejsce w Australii i Meksyku, zwycieżając nad gigantycznymi producentami technologii mobilnych i oprogramowania, np. Microsoft.

Menu