Colgate Max White White&Protect, pasta do zębów do odnowy i ochrony szkliwa | iperfumy.pl

Colgate Max White White&Protect

pasta do zębów do odnowy i ochrony szkliwa

Colgate Max White White&Protect pasta do zębów do odnowy i ochrony szkliwa
Colgate Max White White&Protect pasta do zębów do odnowy i ochrony szkliwa
Colgate Max White White&Protect pasta do zębów do odnowy i ochrony szkliwa
Colgate Max White White&Protect pasta do zębów do odnowy i ochrony szkliwa
Colgate Max White White&Protect pasta do zębów do odnowy i ochrony szkliwa
Colgate Max White White&Protect pasta do zębów do odnowy i ochrony szkliwa
Colgate Max White White&Protect pasta do zębów do odnowy i ochrony szkliwa
Colgate Max White White&Protect pasta do zębów do odnowy i ochrony szkliwa
smak Gentle Mint 75 ml

Kod: CLG0559 | Ten towar jest chwilowo niedostępny

Sprawdzanie dostępności towaru

Poinformujemy Cię e-mailem, gdy towar pojawi się w magazynie. Oczywiście to zależy tylko od Ciebie, czy skorzystasz z oferty.

Opis kosmetyku Colgate Max White White&Protect

Pasta do zębów Colgate Max White White&Protect jest przeznaczona do delikatnego wybielania zębów. Skutecznie usuwa niepożądane przebarwienia z zębów, a przy regularnym stosowaniu wynagradza bardziej promiennym uśmiechem.

Właściwości:

  • wybiela zęby
  • walczy z próchnicą zębów i osadem nazębnym
  • gwarantuje delikatną pielęgnację szkliwa zębów
  • rewitalizuje i pielęgnuje dziąsła
  • odświeża oddech
  • mineralizuje szkliwo zębów

Sposób użycia:
Stosuj co najmniej 2× dziennie. Czyść zęby dokładnie co najmniej przez 2 minuty. Aby doczyścić zęby, użyj nici dentystycznej lub szczoteczki międzyzębowej. Więcej informacji o zastosowaniu znajdziesz w załączonej instrukcji.

O marce Colgate

Istnieje kilka marek, które automatycznie kojarzą się z rodzajem oferowanych przez nie produktówe ich synonimem. Wśród nich jest Colgate – jedna z najbardziej znanych marek past do zębów i innych produktów do higieny jamy ustnej. Globalna firma z ponad dwustuletnią historią sprzedaje swoje produkty w 222 krajach świata, odpowiadając na potrzeby setek milionów klientów. Aktualny roczny obrót przekracza 10 mld dolarów.
Obecnie Colgate dostarcza na półki sklepów nie tylko pasty do zębów, ale także szczoteczki, płyny do płukania, nicie dentystyczne i inne produkty do higieny jamy ustnej. Firma współpracuje z dentystami, prowadzi kampanie promujące prewencję próchnicy oraz promujące dbałość o zęby. Działa zgodnie z zasadą odpowiedzialności społecznej. Hasłem Colgate jest zdrowy i piękny uśmiech dla całej rodziny. Marka Colgate oferuje kilka specjalnych serii produktów – do ochrony dziąseł Colgate Total Pro-Gum Health, do zębów wrażliwych Colgate Sensitive Pro-Relief, o działaniu wybielającym Colgate Max White lub Colagete Whitening, zawierającą wyciągi z ziół Colgate Herbal i inne. Program dla dzieci obejmuje bogatą ofertę produktów przeznaczonych specjalnie dla tej grupy wiekowej.
Założyciel marki, William Colgate, urodził się w 1783 r. w amerykańskim mieście Kent. Zaczynał jako robotnik przy produkcji mydła, dochodząc stopniowo do pozycji poważanego i bogatego przedsiębiorcy. Firma Clogate powstała w 1806 r. w Nowym Jorku, a jej produkcja obejmowała wyłącznie klasyczne mydło i świeczki. Dopiero wiele lat później zaczęła wytwarzać mydła perfumowane i pasty do zębów. Te ostatnie wraz z innymi produktami do higieny jamy ustnej do dziś zachowały nazwę wskazującą na założyciela firmy, natomiast nazwa mydeł została zmieniona w 1889 r. na Palmolive Soap. Oficjalna nazwa firmy to obecnie Colgate-Palmolive.
Aktualnie firma Colgate-Palmolive koncentruje się na czterech obszarach produkcji i sprzedaży. Obok najbardziej znanej marki produktów do higieny jamy ustnej – Colgate – obejmują one marki kosmetyków do ciała i do włosów Palmolive, karmy dla zwierząt domowych Hill’s oraz środki czyszczące Ajax.
Na koniec dwie ciekawostki. Colgate jako pierwsza firma zaczęła sprzedawać pastę do zębów w tubkach. Wcześniej była ona sprzedawana w szklanych pojemniczkach. W ogólnoświatowych badaniach zaufania marek Colgate zdobyła pierwsze miejsce w Australii i Meksyku, zwycieżając nad gigantycznymi producentami technologii mobilnych i oprogramowania, np. Microsoft.

Menu