Clarins Daily Energizer

tonik nawilżający do twarzy do cery zmęczonej

Clarins Daily Energizer tonik nawilżający do twarzy do cery zmęczonej
Clarins Daily Energizer tonik nawilżający do twarzy do cery zmęczonej
Clarins Daily Energizer tonik nawilżający do twarzy do cery zmęczonej
Clarins Daily Energizer tonik nawilżający do twarzy do cery zmęczonej
Clarins Daily Energizer tonik nawilżający do twarzy do cery zmęczonej
Clarins Daily Energizer tonik nawilżający do twarzy do cery zmęczonej
Clarins Daily Energizer tonik nawilżający do twarzy do cery zmęczonej
Clarins Daily Energizer tonik nawilżający do twarzy do cery zmęczonej
Clarins Daily Energizer tonik nawilżający do twarzy do cery zmęczonej
Clarins Daily Energizer tonik nawilżający do twarzy do cery zmęczonej
Clarins Daily Energizer tonik nawilżający do twarzy do cery zmęczonej
95,00
Zniżka 16%
125 ml
80,00

Kod: CLR0266 | Ponad 20 szt. w magazynie
szt.
Dostawa kurierem DPD
środa, 26.09.2018
Nasze sklepy
środa, 26.09.2018
Clarins Daily Energizer
125 ml | 80,00

Opis kosmetyku Clarins Daily Energizer

Preparat tonujący Clarins Daily Energizer pomoże dokładnie oczyścić Twoją skórę, przywrócić jej harmonię i odświeżyć.

Właściwości:

  • pozostawia skórę delikatną, świeżą i promienną
  • nawilża i odżywia skórę
  • odświeża i rozjaśnia

Sposób użycia:
Nanieś na płatek kosmetyczny i kolistymi ruchami przetrzyj skórę.

Właściwości

Konsystencja
tonik
Rodzaj skóry
do każdego rodzaju cery
Wiek
dla osób w każdym wieku

O marce Clarins

Clarins - pasja do urody. Clarins jest synonimem prestiżu na polu pielęgnacji skóry i makijażu. Ta francuska, luksusowa marka kosmetyczna powstała w 1954 r., kiedy to student medycyny, Jacques Courtin-Clarins otworzył w Paryżu pierwszy instytut piękna. Wówczas rozpoczęła się historia jednej z cieszących się największym sukcesem marek kosmetycznych w dziejach.
Dziś marka Clarins ma oddzialy w 150 krajach świata, gdzie ma miliony wiernych klientów. Znajdziemy wśród nich najpiękniejsze gwiazdy świata mody i showbusinessu, jak Eva Longoria, Madonna, Naomi Watts, Reese Witherspoon, Lucy Liu, Cindy Crawford czy Kate Moss.
Filozofia marki opiera się na odpowiednim podejściu do środowiska, dlatego preferuje roślinne składy produktów. W labolatoriach kosmetycznych Clarins stale przebiegają analizy i testy tysięcy roślin w celu wyłowienia tych najbardziej skutecznych ekstraktów oraz w celu dostosowania ich koncentracji dla uzyskania optymalnych rezultatów. Badania prowadzą lekarze, biologowie, kosmetologowie i inni specjaliści.
Szaroka paleta produktów marki Clarins do makijażu i pielęgnacji skóry twarzy i ciała oferuje skuteczne rozwiązanie dla każdej, indywidualnej potrzeby. A są to rozwiązania płynące z wnętrza przyrody i w harmonii z nią, opierające się o długoletnią tradycję badań, specyficzne know-how i wielki szacunek do kobiet i piękna.
Clarins to więcej niż marka, ponieważ stawia sobie ona za cel uczynienie świata piękniejszym, respektowanie przyrody i ochronę biodywersyfikacji. Ponadto, jest ona historią wyjątkowej rodziny, która z generacji na generację przekazuje swą pasję do piękna i oddanie, by mu służyć. Biorąc pod uwagę wielkość firmy, jest to nadal firma rodzinna. Synowie założyciela, Olivier i Christian Courtin-Clarinsovi oraz ich rodziny posiadają 100% udziałów firmy.
Clarins to piękno z Francji bazujące na składnikach roślinnych. Połączenie nauki i przyrody. 50 lat praktyki w instytutach piękna. Nie kończące się innowacje. Nieustannie ulepszane produkty. Zobowiązanie, by uczynić świat piękniejszym.
„Dla kobiety podobać się sobie i innym znaczy istnieć“(Jacques Courtin-Clarins).
„Dla Clarins przyroda to nie kończące się źródło inspiracji i innowacji“ (Dr. Olivier Courtin-Clarins).

Menu