ClarinsCleansers delikatna pianka oczyszczająca do cery wrażliwej i suchej

      • Clarins Cleansers delikatna pianka oczyszczająca do cery wrażliwej i suchej
      • Clarins Cleansers delikatna pianka oczyszczająca do cery wrażliwej i suchej 1
      • Clarins Cleansers delikatna pianka oczyszczająca do cery wrażliwej i suchej 2
      • Clarins Cleansers delikatna pianka oczyszczająca do cery wrażliwej i suchej 3
         więcej

        1 wariant produktu 79,00 zł

        Dostawa kurieremCzwartek 2017-06-29
        Odbiór osobisty w WarszawieCzwartek 2017-06-29
        Odbiór osobisty w KrakowieCzwartek 2017-06-29
        InPost PaczkomatyCzwartek 2017-06-29

        Czas dostawy jest orientacyjny, wynika ze średniego czasu dostaw firm kurierskich.

        Warianty Clarins Cleansers

        • Clarins Cleansers delikatna pianka oczyszczająca do cery wrażliwej i suchej (Gentle Foaming Cleanser for Dry or Sensitive Skin) 125 mldelikatna pianka oczyszczająca do cery wrażliwej i suchej 

          Dostępność pow. 20 szt. w magazynie centralnym

          (Gentle Foaming Cleanser for Dry or Sensitive Skin) 125 ml
          Kod: CLR0053

          79,00 zł

        Do góry

        O marce Clarins

        Ocena

        Prosta aplikacja

        Jakość kosmetyków

        Zadowolenie i rezultat

        Właściwości

        cera

        sucha, wrażliwa

        konsystencja

        piana

        Clarins - pasja do urody. Clarins jest synonimem prestiżu na polu pielęgnacji skóry i makijażu. Ta francuska, luksusowa marka kosmetyczna powstała w 1954 r., kiedy to student medycyny, Jacques Courtin-Clarins otworzył w Paryżu pierwszy instytut piękna. Wówczas rozpoczęła się historia jednej z cieszących się największym sukcesem marek kosmetycznych w dziejach. Dziś marka Clarins ma oddzialy w 150 krajach świata, gdzie ma miliony wiernych klientów. Znajdziemy wśród nich najpiękniejsze gwiazdy świata mody i showbusinessu, jak Eva Longoria, Madonna, Naomi Watts, Reese Witherspoon, Lucy Liu, Cindy Crawford czy Kate Moss.Filozofia marki opiera się na odpowiednim podejściu do środowiska, dlatego preferuje roślinne składy produktów. W labolatoriach kosmetycznych Clarins stale przebiegają analizy i testy tysięcy roślin w celu wyłowienia tych najbardziej skutecznych ekstraktów oraz w celu dostosowania ich koncentracji dla uzyskania optymalnych rezultatów. Badania prowadzą lekarze, biologowie, kosmetologowie i inni specjaliści. Szaroka paleta produktów marki Clarins do makijażu i pielęgnacji skóry twarzy i ciała oferuje skuteczne rozwiązanie dla każdej, indywidualnej potrzeby. A są to rozwiązania płynące z wnętrza przyrody i w harmonii z nią, opierające się o długoletnią tradycję badań, specyficzne know-how i wielki szacunek do kobiet i piękna. Clarins to więcej niż marka, ponieważ stawia sobie ona za cel uczynienie świata piękniejszym, respektowanie przyrody i ochronę biodywersyfikacji. Ponadto, jest ona historią wyjątkowej rodziny, która z generacji na generację przekazuje swą pasję do piękna i oddanie, by mu służyć. Biorąc pod uwagę wielkość firmy, jest to nadal firma rodzinna. Synowie założyciela, Olivier i Christian Courtin-Clarinsovi oraz ich rodziny posiadają 100% udziałów firmy. Clarins to piękno z Francji bazujące na składnikach roślinnych. Połączenie nauki i przyrody. 50 lat praktyki w instytutach piękna. Nie kończące się innowacje. Nieustannie ulepszane produkty. Zobowiązanie, by uczynić świat piękniejszym. „Dla kobiety podobać się sobie i innym znaczy istnieć“(Jacques Courtin-Clarins). „Dla Clarins przyroda to nie kończące się źródło inspiracji i innowacji“ (Dr. Olivier Courtin-Clarins).

        Do góry

        Ocena Clarins Cleansers

        • 22 lipca 2014

          wspaniała pianka do mycia twarzy, nie podrażnia, skóra po jej zastosowaniu jest świeża, miękka, a co ważne nie przesusza. SUPER !

        Jaka jest Twoja opinia o Clarins Cleansers?

        Pola oznaczone gwiazdką * są obowiązkowe


        Ocena *

        1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

        1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

        1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy