Chanel Allure

woda toaletowa dla kobiet 100 ml

1×
Chanel Allure woda toaletowa dla kobiet 100 ml
Chanel Allure woda toaletowa dla kobiet 100 ml
Chanel Allure woda toaletowa dla kobiet 100 ml
100 ml
480,90

Kod: CHA0049 | Ponad 20 szt. w magazynie
szt.
Dostawa kurierem DPD
już dziś
Odbiór osobisty
już dziś

Skład

Głowa
bergamotka, brzoskwinia, mandarynka
Podstawa
drzewo sandałowe, wanilia, wetiweria
Serce
grzybień północny, jaśmin, róża
Grupy zapachów
kwiatowe

O marce Chanel

Założycielka marki Chanel, nazywana królową mody Gabrielle Bonheur Chanel, urodziła się w 1883 r. w miasteczku Saumur w zachodniej Francji. Świat mody podbiła jednak dopiero z Paryża nowoczesnymi projektami spódnic oraz kostiumów z nogawkami.

Coco Chanel zaczynała jako piosenkarka w kawiarniach, gdzie uzyskała swój przydomek. Już w 1912 r. otworzyła swój pierwszy salon mody i szybko zdobyła uznanie jako projektantka. W połowie XX w. wprowadzała trendy haute couture, a odzież marki Chanel nosiły takie osobistości jak Jacqueline Kennedy czy Grace Kelly.

W krótkim czasie G. B. Chanel rozszerzyła swoją działalność także na branżę kosmetyków i perfum. Pierwsze perfumy Chanel wprowadzono na rynek już w 1921 r., a były to legendarne Chanel N° 5, które do dnia dzisiejszego są jednymi z najbardziej znanych i najchętniej kupowanych zapachów. Kultowymi można jednak bez obaw nazwać również perfumy Chanel Chance, Chanel Coco Mademoiselle, Chanel Allure Homme Sport czy Chanel Gabrielle.

Ocena Chanel Allure

Dodać nową opinię

wygląd flakonu
trwałość zapachu
intensywność
wrażenie ogólne
Wysyłając, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przetwarzania i wyświetlania ocen produktu firmy Notino s.r.o. , Londýnské náměstí 881/6, Brno, PSČ 639 00, IČO 27609057 . Dane mogą być przekazane i przetwarzane przez spółki powiązane i inne podmioty przetwarzające dane osobowe. Osoba, której dane są przetwarzane, może w dowolnym czasie skorzystać z prawa do cofnięcia zgody, dostępu do danych osobowych, sprostowania i usunięcia danych, przenoszenia danych oraz ograniczenia przetwarzania. Więcej informacji w zasadach przetwarzania danych osobowych.​.
5.0
1 ocena
1
wygląd flakonu
trwałość zapachu
intensywność
wrażenie ogólne

Menu