Calvin Klein Eternity for Men

woda toaletowa dla mężczyzn 100 ml

177×
Calvin Klein Eternity for Men woda toaletowa dla mężczyzn 100 ml
Calvin Klein Eternity for Men woda toaletowa dla mężczyzn 100 ml
Calvin Klein Eternity for Men woda toaletowa dla mężczyzn 100 ml
Calvin Klein Eternity for Men woda toaletowa dla mężczyzn 100 ml
Calvin Klein Eternity for Men woda toaletowa dla mężczyzn 100 ml
Calvin Klein Eternity for Men woda toaletowa dla mężczyzn 100 ml
Calvin Klein Eternity for Men woda toaletowa dla mężczyzn 100 ml
Calvin Klein Eternity for Men woda toaletowa dla mężczyzn 100 ml
Calvin Klein Eternity for Men woda toaletowa dla mężczyzn 100 ml
Calvin Klein Eternity for Men woda toaletowa dla mężczyzn 100 ml
Calvin Klein Eternity for Men woda toaletowa dla mężczyzn 100 ml
Calvin Klein Eternity for Men woda toaletowa dla mężczyzn 100 ml
Calvin Klein Eternity for Men woda toaletowa dla mężczyzn 100 ml
Calvin Klein Eternity for Men woda toaletowa dla mężczyzn 100 ml
EG8QzpPtCz0
Calvin Klein Eternity for Men woda toaletowa dla mężczyzn 100 ml
Calvin Klein Eternity for Men woda toaletowa dla mężczyzn 100 ml
Calvin Klein Eternity for Men woda toaletowa dla mężczyzn 100 ml
Calvin Klein Eternity for Men woda toaletowa dla mężczyzn 100 ml
260,00
Zniżka 54%
100 ml
118,80

Kod: CAK10122 | Ponad 20 szt. w magazynie
szt.

Napisz swój tekst

Max. znaków: 39
Zdjęcie produktu z wygrawerowanym tekstem jest tylko dla celów ilustracyjnych.
Wyjątkowy prezent: laser wygraweruje na produkcie krótki napis
Upominek dla Ciebie
Zamów produkty Calvin Klein za minimum 150 zł a dostarczymy je gratis. Teraz kultowym zapachem Calvin Klein możesz się cieszyć jeszcze bardziej!
Dostawa kurierem DPD
wtorek, 18.12.2018
Nasze sklepy
wtorek, 18.12.2018
Calvin Klein Eternity for Men
100 ml | 118,80

Opis perfum Calvin Klein Eternity for Men

Ponadczasowa woda toaletowa Calvin Klein Eternity for Men jest odbiciem mężczyzny idealnego – delikatna, a mimo to męska, nostalgiczna i nowoczesna, silna i wyrafinowana.

  • aromatyczny zapach fougère
  • dla nowoczesnego, pewnego siebie mężczyzny
  • odpowiedni na co dzień i na specjalne okazje

Skład zapachu
Woda toaletowa otwiera się słodką mandarynką, aromatyczną lawendą i świeżymi nutami bergamotki, cytryny i zielonych roślin. W sercu zapachu skrywają się korzenne akordy bazylii, szałwii i kolendry, uzupełnione o kwiatowe esencje z jagodami jałowca. W bazie kompozycji zapachowej dominują motywy drzewa sandałowego i brazylijskiego palisandru, piżma, ambry i wetiweru.

Historia zapachu
Zapach Eternity for Men, wprowadzony na rynek w 1990 r., jest dziełem perfumiarza Carlosa Benaima. Ta woda toaletowa również dziś towarzyszy nowoczesnemu mężczyźnie podczas spotkania biznesowego, wieczoru z przyjaciółmi i romantycznej kolacji we dwoje.

Skład

Głowa
bergamotka, cytryna, lawenda, mandarynka, zielona nuta
Podstawa
brazylijskie drzewo różane, bursztyn, drzewo sandałowe, piżmo, wetiweria
Serce
bazylia, geranium, jagody jałowca, jaśmin, kolendra, konwalia, kwiat pomarańczy, lilia, szałwia
Grupy zapachów
aromatyczne

O marce Calvin Klein

Wraz z przyjacielem Barrym Schwartzem założył swoją własną spółkę w 1968 roku. W latach 80-tych Calvin Klein miał swój pierwszy sukces wraz z uruchomieniem swojej pierwszej linii dżinsów, kiedy to zaczął używać swojego imienia na tylnej kieszeni spodni. Czyste linie i prosty styl Calvin Klein są dobrze znane.

To samo dotyczy Calvin Klein perfumy, które stały się ikoniczne nie tylko dzięki ich niezapomnianym kompozycjom zapachowym, ale także dzięki doskonałemu designowi. Pierwszy zapach powstał pod koniec lat 70-tych, a wiele z nich do dziś zachwyca duchem dekady, w której zostały wydane.

Na początku lat 90- tych wprowadzono do obrotu rewolucyjne zapachy Obsession i Eternity, które stały się legendami i ostatecznie upewniły miejsce Calvina Kleina w świecie perfum. Perfumy Calvin Klein tworzone są we współpracy z czołowymi perfumiarzami na całym świecie i pod patronem jednej z wiodących firm kosmetycznych Coty.

Ocena Calvin Klein Eternity for Men

Dodać nową opinię

5.0
177 ocena
137
28
9
3
wygląd flakonu
trwałość zapachu
intensywność
wrażenie ogólne