Bvlgari Goldea

woda perfumowana dla kobiet 90 ml

10×
Bvlgari Goldea woda perfumowana dla kobiet 90 ml
Bvlgari Goldea woda perfumowana dla kobiet 90 ml
Bvlgari Goldea woda perfumowana dla kobiet 90 ml
Bvlgari Goldea woda perfumowana dla kobiet 90 ml
Bvlgari Goldea woda perfumowana dla kobiet 90 ml
Bvlgari Goldea woda perfumowana dla kobiet 90 ml
Bvlgari Goldea woda perfumowana dla kobiet 90 ml
Bvlgari Goldea woda perfumowana dla kobiet 90 ml
Darmowa dostawa
599,00
Zniżka 61%
90 ml
233,90

Kod: BVL1973 | Ponad 20 szt. w magazynie
szt.
Dostawa kurierem DPD
już jutro środa, 12.12.2018
Nasze sklepy
już jutro środa, 12.12.2018
Bvlgari Goldea
90 ml | 233,90

Opis perfum Bvlgari Goldea

Woda perfumowana Bvlgari Goldea to czysto kobiecy zapach, dzięki któremu zostaniesz zauważona w każdym towarzystwie.

  • orientalny zapach
  • dla zmysłowej kobiety
  • przede wszystkim na chłodne dni

Skład

Głowa
bergamotka, kwiat pomarańczy, mailna, piżmo
Podstawa
bursztyn, ciborowate, paczuli, piżmo
Serce
jaśmin, piżmo, ylang-ylang
Grupy zapachów
kwiatowe, orientalne

O marce Bvlgari

Perfumy Bvlgari Bvlgari (założona w 1884 roku w Rzymie we Włoszech) jest luksusową marką z wyraźnie włoskim stylem. Firma Bvlgari czerpie inspiracje z piękna greckiej sztuki, którą zachwycał się twórca marki Sotirio Bvlgari pochodzący z Epira z rodziny jubilerskiej, wyrabiającej srebrną bižuterie. Pierwszy butik Bvlgari został otwarty w Rzymie. Po II Wojnie Światowej firma Bvlgari rozpoczeła produkcję złotej biżuterii, akcesoriów i zegarków a także otworzyła swój pierwszy sklep w Stanach Zjednoczonych w mieście Nowy Jork. Od roku 1993 firma rozpoczeła produkcję perfum, które stały się bardzo popularne na rynku kosmetycznym a unikalne flakoniki tychże perfum są idealną ozdobą kosmetyczki. Zapachy Bvlgari są bardzo wyraziste i posiadają swój własny styl i charakter. Charakterystycznym symbolem marki, zdradzającą jej pochodzenie jest pojawiający się na szyjkach flakonów motyw greckiej kolumny.

Ocena Bvlgari Goldea

Dodać nową opinię

4.0
10 ocena
8
2
wygląd flakonu
trwałość zapachu
intensywność
wrażenie ogólne