Bvlgari Goldea

woda perfumowana dla kobiet 90 ml

7×
Bvlgari Goldea woda perfumowana dla kobiet 90 ml
Bvlgari Goldea woda perfumowana dla kobiet 90 ml
Bvlgari Goldea woda perfumowana dla kobiet 90 ml
Bvlgari Goldea woda perfumowana dla kobiet 90 ml
Bvlgari Goldea woda perfumowana dla kobiet 90 ml
Bvlgari Goldea woda perfumowana dla kobiet 90 ml
629,00
Zniżka 66%
90 ml
216,20

Pokaż produkty ze specjalną zniżką
Kod: BVL1973 | Ponad 20 szt. w magazynie
szt.
Dostawa kurierem DPD
wtorek, 29.05.2018
Odbiór osobisty
wtorek, 29.05.2018

Skład

Głowa
bergamotka, kwiat pomarańczy, mailna, piżmo
Podstawa
bursztyn, ciborowate, paczuli, piżmo
Serce
jaśmin, piżmo, ylang-ylang
Grupy zapachów
kwiatowe, orientalne

O marce Bvlgari

Perfumy Bvlgari Bvlgari (założona w 1884 roku w Rzymie we Włoszech) jest luksusową marką z wyraźnie włoskim stylem. Firma Bvlgari czerpie inspiracje z piękna greckiej sztuki, którą zachwycał się twórca marki Sotirio Bvlgari pochodzący z Epira z rodziny jubilerskiej, wyrabiającej srebrną bižuterie. Pierwszy butik Bvlgari został otwarty w Rzymie. Po II Wojnie Światowej firma Bvlgari rozpoczeła produkcję złotej biżuterii, akcesoriów i zegarków a także otworzyła swój pierwszy sklep w Stanach Zjednoczonych w mieście Nowy Jork. Od roku 1993 firma rozpoczeła produkcję perfum, które stały się bardzo popularne na rynku kosmetycznym a unikalne flakoniki tychże perfum są idealną ozdobą kosmetyczki. Zapachy Bvlgari są bardzo wyraziste i posiadają swój własny styl i charakter. Charakterystycznym symbolem marki, zdradzającą jej pochodzenie jest pojawiający się na szyjkach flakonów motyw greckiej kolumny.

Ocena Bvlgari Goldea

Dodać nową opinię

intensywność
wygląd flakonu
wrażenie ogólne
trwałość zapachu
Wysyłając, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu przetwarzania i wyświetlania ocen produktu firmy Notino s.r.o. Osoba, której dane są przetwarzane, może w dowolnym czasie skorzystać z prawa do cofnięcia zgody. Więcej informacji w zasadach przetwarzania danych osobowych.​.
4.0
7 ocena
5
2
intensywność
wygląd flakonu
wrażenie ogólne
trwałość zapachu

Menu