Glade Citrus

odświeżacz powietrza 300 ml

14×
Glade Citrus odświeżacz powietrza 300 ml
Glade Citrus odświeżacz powietrza 300 ml
Glade Citrus odświeżacz powietrza 300 ml
Wyprzedaż
odświeżacz powietrza 300 ml
6,90

Kod: BRS0938 | Ponad 20 szt. w magazynie
szt.
Dostawa kurierem DPD
poniedziałek, 26.11.2018
Nasze sklepy
poniedziałek, 26.11.2018
Glade Citrus
odświeżacz powietrza 300 ml | 6,90

Opis perfum Glade Citrus

Odświeżacz powietrza Glade Citrus rozprzestrzeni zapach w Twoim domu i stworzy przyjemną atmosferę. Neutralizuje nieprzyjemne zapachy i przynosi natychmiastową pomoc w walce z niepożądanymi zapachami w Twoim domu.

Właściwości:

  • cytrusowy zapach

Sposób użycia:
Przechowuj poza zasięgiem dzieci i zwierząt domowych. Jeśli substancja wypełniająca produkt zetknie się ze skórą, natychmiast zmyj ją dużą ilością wody i mydła. W przypadku przedostania się do oczu, przepłucz je wodą przez kilka minut. Zawiera ekstremalnie palny aerozol. Chroń przed gorącymi powierzchniami, iskrami, otwartym ogniem i innymi źródłami ciepła. Naczynie jest pod ciśnieniem, w przypadku ogrzania lub naruszenia opakowania może się rozerwać.

O marce Glade

Glade wniesie do twojego domu czarujący zapach i harmonię. Te wyjątkowe produkty cieszą się sympatią na całym świecie i nic dziwnego – tworzone są bowiem ze starannie wybranych, doskonałych esencji, które w ciagu chwili stworzą w twoim domu przytulną atmosferę. Produkty marki Glade nie tylko pięknie pachną, ale dzięki wyjątkowemu designowi będą służyć również jako oryginalna dekoracja! Marka Glade należy do firmy SC Johnson & Son. Pierwsze odświeżacze powietrza stworzyla już w 1956 r. i bardzo szybko stały się one niezwykle popularne. Wcześniej mogliście się spotkać z produktami marki pod nazwą Brise, ale w 2012 r. zmieniono definitywnie ich nazwę na Glade. Celem marki jest tworzenie w domach swych klientów harmonii, dostarczanie przyjemności z mieszkania oraz wnoszenie do ich życia przyjemnego, radosnego aromatu.

Ocena Glade Citrus

Dodać nową opinię

4.0
14 ocena
6
2
6
wygląd flakonu
trwałość zapachu
intensywność
wrażenie ogólne