Braun Silk-épil 7 SensoSmart 870

depilator z inteligentnym czujnikiem nacisku

Braun Silk-épil 7 SensoSmart 870 depilator z inteligentnym czujnikiem nacisku
Braun Silk-épil 7 SensoSmart 870 depilator z inteligentnym czujnikiem nacisku
Braun Silk-épil 7 SensoSmart 870 depilator z inteligentnym czujnikiem nacisku
Darmowa dostawa
depilator z inteligentnym czujnikiem nacisku
542,90

Kod: BRN01768 | Ponad 5 szt. w magazynie
szt.
Dostawa kurierem DPD
już jutro czwartek, 22.11.2018
Nasze sklepy
już jutro czwartek, 22.11.2018
Upominek dla Ciebie
Tylko w tym tygodniu możesz otrzymać 25% zniżki na ten produkt. Wpisz kod bf25pl. Więcej informacji znajdziesz tutaj. Zniżka nie obejmuje produktów w promocji i wyprzedaży.
Braun Silk-épil 7 SensoSmart 870
depilator z inteligentnym czujnikiem nacisku | 542,90

Opis kosmetyku Braun Silk-épil 7 SensoSmart 870

Depilator Braun Silk-épil 7 SensoSmart 870 zapewni pięknie gładką skórę bez włosków przez całe tygodnie.

Właściwości:

  • wyrywa włoski razem z korzeniami
  • pozostawia skórę przyjemnie gładką
  • przyrząd jest wodoodporny

Sposób użycia:
Postępuj zgodnie z załączoną instrukcją.

Właściwości

Rodzaj zasilania
akumulatorowe

O marce Braun

Braun, marka należąca do firmy Procter & Gamble, została założona w 1921 r. przez Maxa Brauna we Frankfurcie w Niemczech. Od początku firma koncentrowała się na ułatwianiu życia i uczynieniu go przyjemniejszym.
Na początku produkowała radia, stając się pierwszym producentem radia połączonego z gramofonem. W latach 30. powstało logo Braun, którego używa się do dziś. W 1940 r. Braun opatentował swój pierwszy prototyp golarki dla mężczyzn. W 1950 r. rozpoczęła się seryjna produkcja maszynek. W ten sposób położono fundamenty pod kluczowy segment marki Braun.
Mottem marki Braun jest „moc, design i innowacje“.
W 1958 r. została założona Szkoła Wyższa Designu w Ulm, a po krótkim czasie Muzeum Sztuki Nowoczesnej W Nowym Jorku przyjęło niektóre produkty Braun jako swoje eksponaty. W 1964 r. otwarto nową Galerię Designu. Od tego czasu Braun otrzymał ponad 100 nagród za design.
Braun jest wiodącą marką w dziedzinie innowacji technicznych we wszystkich kluczowych kategoriach i posiada ponad 7000 aktywnych patentów. Głównymi trendami współczesności są jakość, zaufanie, design i innowacja. Kluczowym asortymentem są produkty nazywane zbiorczo „personal care“, a więc produkty przeznaczone do pielęgnacji ciała. Są to golarki męskie ze specjalnym systemem ostrzy, golarki damskie oraz depilatory, a także urządzenia do strzyżenia włosów.