Braun Satin Hair 3 HD 380

suszarka do włosów

Braun Satin Hair 3 HD 380 suszarka do włosów
Braun Satin Hair 3 HD 380 suszarka do włosów
Braun Satin Hair 3 HD 380 suszarka do włosów
Braun Satin Hair 3 HD 380 suszarka do włosów
Braun Satin Hair 3 HD 380 suszarka do włosów
Braun Satin Hair 3 HD 380 suszarka do włosów
Braun Satin Hair 3 HD 380 suszarka do włosów
Braun Satin Hair 3 HD 380 suszarka do włosów
Braun Satin Hair 3 HD 380 suszarka do włosów
Braun Satin Hair 3 HD 380 suszarka do włosów
Braun Satin Hair 3 HD 380 suszarka do włosów
Ukryj produkty ze specjalną zniżką
Kod: BRN1685 | Ponad 5 szt. w magazynie
szt.
Dostawa kurierem DPD
już jutro wtorek, 25.09.2018
Nasze sklepy
już jutro wtorek, 25.09.2018
Upominek dla Ciebie
Upominek dla Ciebie
Upominek dla Ciebie
Upominek dla Ciebie
Kup depilator marki Braun z szczoteczką oczyszczającą do twarzy, a otrzymasz w prezencie wymienną końcówkę. Zafunduj swojej skórze doskonałe oczyszczenie.
Braun Satin Hair 3 HD 380
suszarka do włosów | 162,90

Opis kosmetyku Braun Satin Hair 3 HD 380

Suszarka do włosów Braun Satin Hair 3 HD 380 zapewni szybkie i efektywne wysuszenie włosów i pomoże uzyskać większą objętość fryzury.

Właściwości:

  • delikatnie wysuszy włosy
  • możliwość regulowania prędkości
  • możliwość regulowania temperatury
  • zachowuje zdrowy wygląd włosów
  • funkcja jonizacji
  • funkcja zimnego powietrza do utrwalenia fryzury
  • niewielki ciężar, ergonomiczny kształt

Sposób użycia:
Postępuj zgodnie z załączoną instrukcją użycia.

Właściwości

Rodzaj zasilania
sieciowe

O marce Braun

Braun, marka należąca do firmy Procter & Gamble, została założona w 1921 r. przez Maxa Brauna we Frankfurcie w Niemczech. Od początku firma koncentrowała się na ułatwianiu życia i uczynieniu go przyjemniejszym.
Na początku produkowała radia, stając się pierwszym producentem radia połączonego z gramofonem. W latach 30. powstało logo Braun, którego używa się do dziś. W 1940 r. Braun opatentował swój pierwszy prototyp golarki dla mężczyzn. W 1950 r. rozpoczęła się seryjna produkcja maszynek. W ten sposób położono fundamenty pod kluczowy segment marki Braun.
Mottem marki Braun jest „moc, design i innowacje“.
W 1958 r. została założona Szkoła Wyższa Designu w Ulm, a po krótkim czasie Muzeum Sztuki Nowoczesnej W Nowym Jorku przyjęło niektóre produkty Braun jako swoje eksponaty. W 1964 r. otwarto nową Galerię Designu. Od tego czasu Braun otrzymał ponad 100 nagród za design.
Braun jest wiodącą marką w dziedzinie innowacji technicznych we wszystkich kluczowych kategoriach i posiada ponad 7000 aktywnych patentów. Głównymi trendami współczesności są jakość, zaufanie, design i innowacja. Kluczowym asortymentem są produkty nazywane zbiorczo „personal care“, a więc produkty przeznaczone do pielęgnacji ciała. Są to golarki męskie ze specjalnym systemem ostrzy, golarki damskie oraz depilatory, a także urządzenia do strzyżenia włosów.

Menu