Braun FaceSpa Pro 911

system 3 w 1 do depilacji twarzy, rewitalizacji i tonizacji skóry

Braun FaceSpa Pro 911 system 3 w 1 do depilacji twarzy, rewitalizacji i tonizacji skóry
Braun FaceSpa Pro 911 system 3 w 1 do depilacji twarzy, rewitalizacji i tonizacji skóry
Braun FaceSpa Pro 911 system 3 w 1 do depilacji twarzy, rewitalizacji i tonizacji skóry
Darmowa dostawa
Nowość
601,90

Kod: BRN01837 | Ponad 20 szt. w magazynie
szt.
Dostawa kurierem DPD
środa, 21.11.2018
Nasze sklepy
środa, 21.11.2018
Upominek dla Ciebie
Tylko w tym tygodniu możesz otrzymać 25% zniżki na ten produkt. Wpisz kod bf25pl. Więcej informacji znajdziesz tutaj. Zniżka nie obejmuje produktów w promocji i wyprzedaży.
Braun FaceSpa Pro 911
| 601,90

Opis kosmetyku Braun FaceSpa Pro 911

Instrukcję obsługi znajdziesz TUTAJ

Właściwości

Rodzaj skóry
do każdego rodzaju cery
Rodzaj zasilania
akumulatorowe
Według problemu skóry
ujędrnianie i lifting
Wiek
dla osób w każdym wieku

O marce Braun

Braun, marka należąca do firmy Procter & Gamble, została założona w 1921 r. przez Maxa Brauna we Frankfurcie w Niemczech. Od początku firma koncentrowała się na ułatwianiu życia i uczynieniu go przyjemniejszym.
Na początku produkowała radia, stając się pierwszym producentem radia połączonego z gramofonem. W latach 30. powstało logo Braun, którego używa się do dziś. W 1940 r. Braun opatentował swój pierwszy prototyp golarki dla mężczyzn. W 1950 r. rozpoczęła się seryjna produkcja maszynek. W ten sposób położono fundamenty pod kluczowy segment marki Braun.
Mottem marki Braun jest „moc, design i innowacje“.
W 1958 r. została założona Szkoła Wyższa Designu w Ulm, a po krótkim czasie Muzeum Sztuki Nowoczesnej W Nowym Jorku przyjęło niektóre produkty Braun jako swoje eksponaty. W 1964 r. otwarto nową Galerię Designu. Od tego czasu Braun otrzymał ponad 100 nagród za design.
Braun jest wiodącą marką w dziedzinie innowacji technicznych we wszystkich kluczowych kategoriach i posiada ponad 7000 aktywnych patentów. Głównymi trendami współczesności są jakość, zaufanie, design i innowacja. Kluczowym asortymentem są produkty nazywane zbiorczo „personal care“, a więc produkty przeznaczone do pielęgnacji ciała. Są to golarki męskie ze specjalnym systemem ostrzy, golarki damskie oraz depilatory, a także urządzenia do strzyżenia włosów.