Braun Face 80-m Bonus Edition

głowica wymienna

Braun Face  80-m Bonus Edition głowica wymienna
Braun Face  80-m Bonus Edition głowica wymienna
Braun Face  80-m Bonus Edition głowica wymienna
Braun Face  80-m Bonus Edition głowica wymienna
Braun Face  80-m Bonus Edition głowica wymienna
Braun Face  80-m Bonus Edition głowica wymienna
Braun Face  80-m Bonus Edition głowica wymienna
Braun Face  80-m Bonus Edition głowica wymienna
Braun Face  80-m Bonus Edition głowica wymienna
Braun Face  80-m Bonus Edition głowica wymienna
Braun Face  80-m Bonus Edition głowica wymienna
4 szt.

Kod: BRN1463 | Ten towar jest chwilowo niedostępny

Sprawdzanie dostępności towaru

Poinformujemy Cię e-mailem, gdy towar pojawi się w magazynie. Oczywiście to zależy tylko od Ciebie, czy skorzystasz z oferty.

Braun Face 80-m Bonus Edition
4 szt.

Sprawdzanie dostępności towaru

Poinformujemy Cię e-mailem, gdy towar pojawi się w magazynie. Oczywiście to zależy tylko od Ciebie, czy skorzystasz z oferty.

Opis kosmetyku Braun Face 80-m Bonus Edition

Elektryczna szczoteczka oczyszczająca Braun Face 80-m Bonus Edition doskonale usunie ze skóry twarzy zanieczyszczenia, sebum i obumarłe komórki skóry.

Właściwości:

  • głęboko oczyszcza pory
  • delikatnie masuje twarz
  • pozostawia skórę gładką i świeżą
  • usuwa pozostałości makijażu

Sposób użycia:
Szczegółowe informacje dotyczące stosowania znajdziesz w załączonej instrukcji.

O marce Braun

Braun, marka należąca do firmy Procter & Gamble, została założona w 1921 r. przez Maxa Brauna we Frankfurcie w Niemczech. Od początku firma koncentrowała się na ułatwianiu życia i uczynieniu go przyjemniejszym.
Na początku produkowała radia, stając się pierwszym producentem radia połączonego z gramofonem. W latach 30. powstało logo Braun, którego używa się do dziś. W 1940 r. Braun opatentował swój pierwszy prototyp golarki dla mężczyzn. W 1950 r. rozpoczęła się seryjna produkcja maszynek. W ten sposób położono fundamenty pod kluczowy segment marki Braun.
Mottem marki Braun jest „moc, design i innowacje“.
W 1958 r. została założona Szkoła Wyższa Designu w Ulm, a po krótkim czasie Muzeum Sztuki Nowoczesnej W Nowym Jorku przyjęło niektóre produkty Braun jako swoje eksponaty. W 1964 r. otwarto nową Galerię Designu. Od tego czasu Braun otrzymał ponad 100 nagród za design.
Braun jest wiodącą marką w dziedzinie innowacji technicznych we wszystkich kluczowych kategoriach i posiada ponad 7000 aktywnych patentów. Głównymi trendami współczesności są jakość, zaufanie, design i innowacja. Kluczowym asortymentem są produkty nazywane zbiorczo „personal care“, a więc produkty przeznaczone do pielęgnacji ciała. Są to golarki męskie ze specjalnym systemem ostrzy, golarki damskie oraz depilatory, a także urządzenia do strzyżenia włosów.