Braun Body Groomer BT5050

trymetr do brody

Braun Body Groomer  BT5050 trymetr do brody
Braun Body Groomer  BT5050 trymetr do brody
Braun Body Groomer  BT5050 trymetr do brody
Braun Body Groomer  BT5050 trymetr do brody
Braun Body Groomer  BT5050 trymetr do brody
Braun Body Groomer  BT5050 trymetr do brody
Braun Body Groomer  BT5050 trymetr do brody
Braun Body Groomer  BT5050 trymetr do brody
Braun Body Groomer  BT5050 trymetr do brody
Braun Body Groomer  BT5050 trymetr do brody
Braun Body Groomer  BT5050 trymetr do brody
trymetr do brody
254,90

Kod: BRN1538 | 4 w magazynie
szt.
Dostawa kurierem DPD
środa, 24.10.2018
Nasze sklepy
środa, 24.10.2018
Braun Body Groomer BT5050
trymetr do brody | 254,90

Opis kosmetyku Braun Body Groomer BT5050

Przyrząd Braun Body Groomer BT5050 zapewni doskonałe przystrzyżenie zarostu lub włosów.

Właściwości:

  • ustawienie długości podstrzyżenia
  • zdejmowane nasadki
  • ładowanie USB

Sposób użycia:
Postępuj zgodnie z załączoną instrukcją użycia.

Instrukcję obsługi znajdziesz TUTAJ

Właściwości

Rodzaj zasilania
bezprzewodowe/ sieciowe

O marce Braun

Braun, marka należąca do firmy Procter & Gamble, została założona w 1921 r. przez Maxa Brauna we Frankfurcie w Niemczech. Od początku firma koncentrowała się na ułatwianiu życia i uczynieniu go przyjemniejszym.
Na początku produkowała radia, stając się pierwszym producentem radia połączonego z gramofonem. W latach 30. powstało logo Braun, którego używa się do dziś. W 1940 r. Braun opatentował swój pierwszy prototyp golarki dla mężczyzn. W 1950 r. rozpoczęła się seryjna produkcja maszynek. W ten sposób położono fundamenty pod kluczowy segment marki Braun.
Mottem marki Braun jest „moc, design i innowacje“.
W 1958 r. została założona Szkoła Wyższa Designu w Ulm, a po krótkim czasie Muzeum Sztuki Nowoczesnej W Nowym Jorku przyjęło niektóre produkty Braun jako swoje eksponaty. W 1964 r. otwarto nową Galerię Designu. Od tego czasu Braun otrzymał ponad 100 nagród za design.
Braun jest wiodącą marką w dziedzinie innowacji technicznych we wszystkich kluczowych kategoriach i posiada ponad 7000 aktywnych patentów. Głównymi trendami współczesności są jakość, zaufanie, design i innowacja. Kluczowym asortymentem są produkty nazywane zbiorczo „personal care“, a więc produkty przeznaczone do pielęgnacji ciała. Są to golarki męskie ze specjalnym systemem ostrzy, golarki damskie oraz depilatory, a także urządzenia do strzyżenia włosów.