Bourjois Volume Glamour

pogrubiający tusz do rzęs

Bourjois Volume Glamour pogrubiający tusz do rzęs
Bourjois Volume Glamour pogrubiający tusz do rzęs
Bourjois Volume Glamour pogrubiający tusz do rzęs
Bourjois Volume Glamour pogrubiający tusz do rzęs
Bourjois Volume Glamour pogrubiający tusz do rzęs
Bourjois Volume Glamour pogrubiający tusz do rzęs
Bourjois Volume Glamour pogrubiający tusz do rzęs
Bourjois Volume Glamour pogrubiający tusz do rzęs
Bourjois Volume Glamour pogrubiający tusz do rzęs
Bourjois Volume Glamour pogrubiający tusz do rzęs
Bourjois Volume Glamour pogrubiający tusz do rzęs
Bourjois Volume Glamour pogrubiający tusz do rzęs
Bourjois Volume Glamour pogrubiający tusz do rzęs
Bourjois Volume Glamour pogrubiający tusz do rzęs
Bourjois Volume Glamour pogrubiający tusz do rzęs
Bourjois Volume Glamour pogrubiający tusz do rzęs
Bourjois Volume Glamour pogrubiający tusz do rzęs
Bourjois Volume Glamour pogrubiający tusz do rzęs
45,99
Zniżka 44%
odcień 61 Ultra Noir 12 ml
25,70

Kod: BOU0093 | Ponad 20 szt. w magazynie
szt.
Dostawa kurierem DPD
środa, 24.10.2018
Nasze sklepy
środa, 24.10.2018
Bourjois Volume Glamour
odcień 61 Ultra Noir 12 ml | 25,70

Opis kosmetyku Bourjois Volume Glamour

Tusz do rzęs Bourjois Volume Glamour nada Twoim rzęsom maksymalną długość i niewiarygodną objętość.

Właściwości:

  • wyraźnie zagęszcza rzęsy
  • ma intensywny kolor
  • zapewnia pełną objętość już po jednej warstwie
  • podkreśla kształt oczu
  • ma długotrwały efekt

Sposób użycia:
Nanoś tusz delikatnymi pociągnięciami na rzęsy od nasady aż do końcówek. Dla lepszego efektu nałóż więcej warstw.

Właściwości

Kolor
czarny
Rodzaj tuszu do rzęs
dla objętości, dla wrażliwych oczu
Wodoodporny
nie

O marce Bourjois

Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.