BourjoisWake Me! żele pod prysznic z witaminami

      • Bourjois Wake Me! żele pod prysznic z witaminami
         więcej

        1 wariant produktu 11,90 zł

        Dostawa kurieremPoniedziałek 2017-07-03
        Odbiór osobisty w WarszawiePoniedziałek 2017-07-03
        Odbiór osobisty w KrakowiePoniedziałek 2017-07-03
        InPost PaczkomatyPoniedziałek 2017-07-03

        Czas dostawy jest orientacyjny, wynika ze średniego czasu dostaw firm kurierskich.

        Warianty Bourjois Wake Me!

        • Bourjois Wake Me! żele pod prysznic z witaminami (Invigorating Fragrance Citrus Fruit and Goji Berries) 250 mlżele pod prysznic z witaminami 

          Dostępność pow. 20 szt. w magazynie centralnym

          (Invigorating Fragrance Citrus Fruit and Goji Berries) 250 ml
          Kod: BOU0706

          11,90 zł

        Do góry

        O marce Bourjois

        Ocena

        Prosta aplikacja

        Jakość kosmetyków

        Zadowolenie i rezultat

        Właściwości

        skóra

        do wszystkich rodzajów skóry

        Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.

         

        Do góry

        Ocena Bourjois Wake Me!

        • 28 kwietnia 2016

          bardzo fajny o przyjemnym świeżym zapachu żel do mycia

        • 27 sierpnia 2014

          ładnie pachnie, jakość dobra

        Jaka jest Twoja opinia o Bourjois Wake Me!?

        Pola oznaczone gwiazdką * są obowiązkowe


        Ocena *

        1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

        1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

        1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy