Bourjois Masculin Gold Fever

woda toaletowa dla mężczyzn 112 ml

Bourjois Masculin Gold Fever woda toaletowa dla mężczyzn 112 ml
Bourjois Masculin Gold Fever woda toaletowa dla mężczyzn 112 ml
Bourjois Masculin Gold Fever woda toaletowa dla mężczyzn 112 ml
Bourjois Masculin Gold Fever woda toaletowa dla mężczyzn 112 ml
Bourjois Masculin Gold Fever woda toaletowa dla mężczyzn 112 ml
Bourjois Masculin Gold Fever woda toaletowa dla mężczyzn 112 ml
Bourjois Masculin Gold Fever woda toaletowa dla mężczyzn 112 ml
Bourjois Masculin Gold Fever woda toaletowa dla mężczyzn 112 ml
Bourjois Masculin Gold Fever woda toaletowa dla mężczyzn 112 ml
Bourjois Masculin Gold Fever woda toaletowa dla mężczyzn 112 ml
Bourjois Masculin Gold Fever woda toaletowa dla mężczyzn 112 ml
Bourjois Masculin Gold Fever woda toaletowa dla mężczyzn 112 ml
Bourjois Masculin Gold Fever woda toaletowa dla mężczyzn 112 ml
Bourjois Masculin Gold Fever woda toaletowa dla mężczyzn 112 ml
Bourjois Masculin Gold Fever woda toaletowa dla mężczyzn 112 ml
Bourjois Masculin Gold Fever woda toaletowa dla mężczyzn 112 ml
112 ml
30,60

Kod: BOU1147 | Ponad 20 szt. w magazynie
szt.
Dostawa kurierem DPD
środa, 21.11.2018
Nasze sklepy
środa, 21.11.2018
Bourjois Masculin Gold Fever
112 ml | 30,60

Opis perfum Bourjois Masculin Gold Fever

Woda toaletowa Bourjois Masculin Gold Fever to wyraźnie męski zapach, który doda Ci pewności siebie o każdej porze dnia.

  • aromatyczny zapach
  • dla nowoczesnego, pewnego siebie mężczyzny
  • do używania na co dzień, ale też na specjalne okazje

Skład

Grupy zapachów
aromatyczne

O marce Bourjois

Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.