Bourjois Le Petit Strober

rozświetlacz

1×
Bourjois Le Petit Strober rozświetlacz
Bourjois Le Petit Strober rozświetlacz
Bourjois Le Petit Strober rozświetlacz
odcień Universal Glow
27,90

Kod: BOU01682 | Ponad 20 szt. w magazynie
szt.
Upominek dla Ciebie
Zamów dowolny produkt z kategorii pielęgnacja skóry lub makijaż powyżej 129 zł i wybierz w swoim koszyku jeden z kilku produktów oczyszczających do skóry z kolekcji Saffee.
Dostawa kurierem DPD
już jutro czwartek 25.04.2019
Nasze sklepy
już jutro czwartek 25.04.2019
Bourjois Le Petit Strober
odcień Universal Glow | 27,90

Opis kosmetyku Bourjois Le Petit Strober

Rozświetlacz Bourjois Le Petit Strober nada Twojej twarzy zdrowy wygląd pełen witalności.

Właściwości:

  • doskonale rozświetla twarz
  • dodaje skórze świeżości
  • podkreśla naturalną urodę twarzy

Skład:

  • zawiera pigmenty, które odbijają światło

Sposób użycia:
Nanieś na miejsca twarzy, które chcesz podkreślić i rozświetlić. Nanieś na kości policzkowe, górną część policzków, środek twarzy, pod brwiami i w wewnętrznych kącikach oczu, aby doskonale rozświetlić twarz.

Właściwości

Rodzaj skóry
do każdego rodzaju cery

O marce Bourjois

Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.