Bourjois Glamour Excessive

zestaw upominkowy I.

Bourjois Glamour Excessive zestaw upominkowy I.
Bourjois Glamour Excessive zestaw upominkowy I.
Bourjois Glamour Excessive zestaw upominkowy I.
Specjalna zniżka
77,90
Zniżka 11%
woda perfumowana 50 ml + lakier do paznokci 9 ml + torebka kosmetyczna 1 ks
69,61

Kod: BOU02025 | 1 w magazynie

Lekko uszkodzone opakowanie | Zawartość wyrobu: 100%

szt.
Dostawa kurierem DPD
już jutro czwartek, 22.11.2018
Nasze sklepy
już jutro czwartek, 22.11.2018
Upominek dla Ciebie
Tylko w tym tygodniu możesz otrzymać 25% zniżki na ten produkt. Wpisz kod bf25pl. Więcej informacji znajdziesz tutaj. Zniżka nie obejmuje produktów w promocji i wyprzedaży.
Bourjois Glamour Excessive
woda perfumowana 50 ml + lakier do paznokci 9 ml + torebka kosmetyczna 1 ks | 69,61

Skład

zestaw upominkowy
Grupy zapachów
kwiatowe, przyprawowe

O marce Bourjois

Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.