Bourjois Cleansers & Toners

tonik do wszystkich rodzajów skóry

Bourjois Cleansers & Toners tonik do wszystkich rodzajów skóry
Bourjois Cleansers & Toners tonik do wszystkich rodzajów skóry
Bourjois Cleansers & Toners tonik do wszystkich rodzajów skóry
250 ml

Kod: BOU0131 | Ten towar jest chwilowo niedostępny

Sprawdzanie dostępności towaru

Poinformujemy Cię e-mailem, gdy towar pojawi się w magazynie. Oczywiście to zależy tylko od Ciebie, czy skorzystasz z oferty.

Bourjois Cleansers & Toners
250 ml

Sprawdzanie dostępności towaru

Poinformujemy Cię e-mailem, gdy towar pojawi się w magazynie. Oczywiście to zależy tylko od Ciebie, czy skorzystasz z oferty.

Opis kosmetyku Bourjois Cleansers & Toners

Preparat tonujący Bourjois Cleansers & Toners pomoże dokładnie oczyścić Twoją skórę, przywrócić jej harmonię i odświeżyć.

Właściwości:

  • usuwa ze skóry zanieczyszczenia i sebum
  • nawilża i odżywia skórę
  • pozostawia skórę delikatną, świeżą i promienną
  • odświeża i rozjaśnia

Skład:

  • bez alkoholu

Sposób użycia:
Nanieś na płatek kosmetyczny i kolistymi ruchami przetrzyj skórę. Stosuj codziennie rano i/lub wieczorem.

Właściwości

Konsystencja
tonik
Rodzaj skóry
do każdego rodzaju cery

O marce Bourjois

Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.