Bourjois 123 Perfect

podkład w płynie nadający idealny wygląd

23×
Bourjois 123 Perfect podkład w płynie nadający idealny wygląd
Bourjois 123 Perfect podkład w płynie nadający idealny wygląd
Bourjois 123 Perfect podkład w płynie nadający idealny wygląd
56,99
Zniżka 37%
odcień 51 Vanille Clair SPF 10 30 ml
35,74

Kod: BOU0277 | Ponad 20 szt. w magazynie
szt.
Upominek dla Ciebie
Zamów swoje ulubione produkty makijażowe od Rimmel, Bourjois i Max Factor teraz aż do 30% taniej. Aby skorzystać ze zniżki, wpisz w swoim koszyku kod 30brandpl. Akcja nie obejmuje produktów przecenionych lub z wyprzedaży.
Dostawa kurierem DPD
poniedziałek 25.03.2019
Nasze sklepy
poniedziałek 25.03.2019
Bourjois 123 Perfect
odcień 51 Vanille Clair SPF 10 30 ml | 35,74

Opis kosmetyku Bourjois 123 Perfect

Podkład w płynie Bourjois 123 Perfect wzbogacono 3 rodzajami pigmentów korekcyjnych. Dzięki temu skutecznie maskuje wszelkie niedoskonałości cery, zapewniając idealny wygląd nawet przez 16 godzin.

Właściwości:

  • zakrywa niedoskonałości skóry i ujednolica jej koloryt
  • pozostawia cerę promienną, matową i nawilżoną
  • neutralizuje zaczerwienienia i cienie pod oczami
  • maskuje oznaki zmęczenia
  • dzięki delikatnej konsystencji od razu przylega do skóry

Skład:

  • fioletowe pigmenty – redukują oznaki zmęczenia skóry
  • żółte pigmenty – minimalizują ciemne plamy
  • zielone pigmenty – maskują zaczerwienienia skóry
  • SPF 10 – chroni przed promieniowaniem słonecznym
  • ekstrakt z bawełny – nawilża cerę

Jak stosować:
Przed użyciem wstrząsnąć. Następnie nałożyć podkład na środek twarzy i równomiernie rozetrzeć go na zewnątrz palcami, pędzlem lub gąbką. Powtórzyć, aby uzyskać wyższe krycie.

Właściwości

Konsystencja
fluid
Rodzaj skóry
do każdego rodzaju cery
Według krycia
Wysokie
Wodoodporny
nie

O marce Bourjois

Francuska marka Bourjois, założona w 1863 roku przez wizjonera Josepha Alberta Ponsina, specjalizuje się głównie w kosmetykach kolorowych. Pierwszym produktem firmy były woskowe sztyfty do makijażu, przeznaczone wyłącznie dla aktorów teatralnych i noszące dowcipne nazwy, takie jak „Jealous“ („zazdrosny“) czy „Lovesick“ („stęskniony“).
Dziś Bourjois oferuje bogatą paletę produktów - tusze do rzęs, kredki do oczu, szminki, mleczka do demakijażu, dezodoranty, żele pod prysznic, perfumy i inne - przeznaczone głównie dla kobiet. Wciąż jednak stara się zachować swoją oryginalną filozofię, oferując klientom najwyższą jakość za rozsądną cenę. Makijaż Bourjois jest odważny, gustowny, elegancki i nadający się na każdą okazję i nastrój. Zapachy zaskakują zaś zmysłowością i intensywnością.
Warto wspomnieć, że „młodsza siostra Chanel“ (jak promuje się Bourjois) ma obsesję na punkcie kolorów. W jej katalogu znajdziemy 400 różnych odcieni, przy czym jedna czwarta z nich jest co roku zmieniana zgodnie z aktualnymi trendami. Duży nacisk kładzie się też na design opakowań - Bourjois regularnie wypuszcza limitowane kolekcjonerskie edycje w stylu vintage.
Bourjois przywiązuje również dużą wagę do nieustannego opracowywania nowych, innowacyjnych produktów. Firma wynalazła między innymi dwustronny tusz do rzęs (Coup de Théâtre) czy też cienie do oczu w proszku w pomysłowym pojemniku z wbudowaną szczoteczką (Suivez Mon Regard). Bourjois to ulubione kosmetyki nie tylko profesjonalnych makijażystów i stylistów, ale też wielu osób z show biznesu, takich jak Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton czy członkowie popularnego boysbandu One Direction.
Marka Bourjois zainteresuje niewątpliwie każdego, kto chce wyglądać pięknie i wyjątkowo, a także pragnie stworzyć swój własny image, kreatywnie poszukując własnego stylu.