Annayake Purity Moment

gąbeczka do demakijażu

Annayake Purity Moment gąbeczka do demakijażu
Annayake Purity Moment gąbeczka do demakijażu
Annayake Purity Moment gąbeczka do demakijażu
Annayake Purity Moment gąbeczka do demakijażu
Annayake Purity Moment gąbeczka do demakijażu
Annayake Purity Moment gąbeczka do demakijażu
Annayake Purity Moment gąbeczka do demakijażu
Annayake Purity Moment gąbeczka do demakijażu
Annayake Purity Moment gąbeczka do demakijażu
Annayake Purity Moment gąbeczka do demakijażu
Annayake Purity Moment gąbeczka do demakijażu
40,70

Kod: ANN0020 | Ponad 5 szt. w magazynie
szt.
Dostawa kurierem DPD
czwartek, 27.09.2018
Nasze sklepy
czwartek, 27.09.2018
Annayake Purity Moment
| 40,70

Właściwości

Konsystencja
chusteczki do demakijażu
Rodzaj skóry
do każdego rodzaju cery

O marce Annayake

Annayake, czołowa japońska marka modowa, kosmetyczna i perfumeryjna, prezentuje zachodniemu światu wyrafinowane japońskie podejście do życia. Marka zdobyła popularność na całym świecie, również wśród najbardziej wymagających klientów, dla których liczy się kunszt, finezja i oryginalność.
Marka Annayake została założona w 1988 r., ale jej korzenie sięgają znacznie dalej w przeszłość. Podejście marki do tworzenia wszystkich produktów jest naznaczone szacunkiem do tysiącletniej tradycji japońskiej precyzji. Jednocześnie Annayake nieustanne bierze pod uwagę zmiany stylu życia i oczekiwań swoich klientów, dlatego jej kosmetyki, perfumy i inne produkty stanowią doskonałe połączenie tego, co najlepsze w dawnej kulturze i w najnowszych trendach oraz praktykach.
Pierwsze perfumy Annayake pojawiły się na rynku w 2000 r., a obecnie portfolio marki obejmuje już prawie dwadzieścia wyjątkowych i doskonale zrównoważonych zapachów dla mężczyzn i kobiet. W tworzeniu kompozycji zapachowych odznaczających się atrakcyjną fuzją Wschodu i Zachodu uczestniczyli renomowani perfumiarze, tacy jak Lucas Sieuzac, Emilie Bevierre Coppermann, Christophe Raynaud czy Martine Pallix.
Annayake oznacza całkiem nowy wymiar zapachu, oparty na najlepszych doświadczeniach z działalności w świecie kosmetyków i dopełniający koncept „kompletnego piękna“.

 

Menu