Ajmal Vision woda perfumowana dla mężczyzn

  • Ajmal Vision woda perfumowana dla mężczyzn
  • Ajmal Vision woda perfumowana dla mężczyzn 1
  • Ajmal Vision woda perfumowana dla mężczyzn 2
  • Ajmal Vision woda perfumowana dla mężczyzn 3
  • Ajmal Vision woda perfumowana dla mężczyzn 4
     więcej

    1 pojemność produktu 80,96 zł

    Dostawa kurieremPiątek 2017-09-22

    Odbiór osobisty w WarszawiePiątek 2017-09-22
    Odbiór osobisty w KrakowiePiątek 2017-09-22
    InPost PaczkomatyPiątek 2017-09-22

    Czas dostawy jest orientacyjny, wynika ze średniego czasu dostaw firm kurierskich.

    Warianty Ajmal Vision

    • Ajmal Vision woda perfumowana dla mężczyzn 100 ml  woda perfumowana dla mężczyzn 100 ml  

      2 szt. w magazynie centralnym

      Kod: AJM0104

      80,96 zł

    Do góry

    O marce Ajmal

    Ocena

    Wygląd flakonu

    Trwałość zapachu

    Intensywność

    Końcowa satysfakcja

    Skład

    Głowa

    fiołek, cytryna, bergamotka

    Serce

    zielona nuta, nuty kwiatowe

    Podstawa

    piżmo, ambra, cedr, nuty drzew

    Ajmal to firma mająca siedzibę w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Marka została założona przez Late Haji Ajmal w Indiach w latach 50. poprzedniego stulecia. Jest to rodzinna firma kierowana od początku przez dynastię Ajmal, której każdy członek pełni określoną funkcję. W krótkim czasie od powstania zaczęła dobrze prosperować, koncentrując się na produkcji perfum. Ajmal to synonim luksusu i wysokiej jakości. Dzięki współpracy z czołowymi markami perfumeryjnymi z Europy, a przede wszystkim z Francji, Włoch, Szwajcarii i Niemiec, powoli trafia do świadomości klientów z tej części świata. Warto dodać, że na Bliskim Wschodzie marka ta należy do czołowych producentów perfum.

    Do góry

    Ocena Ajmal Vision

    Jaka jest Twoja opinia o Ajmal Vision?

    Pola oznaczone gwiazdką * są obowiązkowe


    Ocena *

    1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

    1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

    1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

    1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy