AjmalHatkora Wood woda perfumowana unisex

  • Ajmal Hatkora Wood woda perfumowana unisex
  • Ajmal Hatkora Wood woda perfumowana unisex 1
  • Ajmal Hatkora Wood woda perfumowana unisex 2
  • Ajmal Hatkora Wood woda perfumowana unisex 3
  • Ajmal Hatkora Wood woda perfumowana unisex 4
     więcej

    1 pojemność produktu 898,02 zł

    Dostawa kurieremWtorek 2017-06-27
    Odbiór osobisty w WarszawieWtorek 2017-06-27
    Odbiór osobisty w KrakowieWtorek 2017-06-27
    InPost PaczkomatyWtorek 2017-06-27

    Czas dostawy jest orientacyjny, wynika ze średniego czasu dostaw firm kurierskich.

    Warianty Ajmal Hatkora Wood

    • Ajmal Hatkora Wood woda perfumowana unisex 100 ml woda perfumowana unisex 100 ml 

      Dostępność pow. 20 szt. w magazynie centralnym

      Kod: AJM0095

      898,02 zł

    Do góry

    O marce Ajmal

    Ocena

    Wygląd flakonu

    Trwałość zapachu

    Intensywność

    Końcowa satysfakcja

    Skład

    Głowa

    cytryna, brzoskwinia, cytryny Hatori

    Serce

    róża, imbir, szafran, lawenda

    Podstawa

    drzewo sandałowe, ambra, bursztyn, agar, piżmo

    Ajmal to firma mająca siedzibę w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Marka została założona przez Late Haji Ajmal w Indiach w latach 50. poprzedniego stulecia. Jest to rodzinna firma kierowana od początku przez dynastię Ajmal, której każdy członek pełni określoną funkcję. W krótkim czasie od powstania zaczęła dobrze prosperować, koncentrując się na produkcji perfum. Ajmal to synonim luksusu i wysokiej jakości. Dzięki współpracy z czołowymi markami perfumeryjnymi z Europy, a przede wszystkim z Francji, Włoch, Szwajcarii i Niemiec, powoli trafia do świadomości klientów z tej części świata. Warto dodać, że na Bliskim Wschodzie marka ta należy do czołowych producentów perfum.

    Do góry

    Ocena Ajmal Hatkora Wood

    Jaka jest Twoja opinia o Ajmal Hatkora Wood?

    Pola oznaczone gwiazdką * są obowiązkowe


    Ocena *

    1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

    1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

    1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

    1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy