Ajmal Ambre Pimente woda perfumowana unisex

  • Ajmal Ambre Pimente woda perfumowana unisex
  • Ajmal Ambre Pimente woda perfumowana unisex 1
  • Ajmal Ambre Pimente woda perfumowana unisex 2
  • Ajmal Ambre Pimente woda perfumowana unisex 3
  • Ajmal Ambre Pimente woda perfumowana unisex 4
     więcej

    1 pojemność produktu 178,32 zł Darmowa dostawa

    Dostawa kurieremWtorek 2017-10-24
    InPost PaczkomatyWtorek 2017-10-24
    Odbiór osobisty w WarszawieWtorek 2017-10-24
    Odbiór osobisty w KrakowieWtorek 2017-10-24

    Czas dostawy jest orientacyjny, wynika ze średniego czasu dostaw firm kurierskich.

    Warianty Ajmal Ambre Pimente

    • Ajmal Ambre Pimente woda perfumowana unisex 100 ml  woda perfumowana unisex 100 ml  

      Dostępność pow. 20 szt. w magazynie centralnym

      Kod: AJM0090

      178,32 złDarmowa dostawa

    Do góry

    O marce Ajmal

    Ocena

    Wygląd flakonu

    Trwałość zapachu

    Intensywność

    Końcowa satysfakcja

    Skład

    Złożenie

    drzewo gwajakowe, piżmo, bursztyn, przyprawy, cedr

    Ajmal to firma mająca siedzibę w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Marka została założona przez Late Haji Ajmal w Indiach w latach 50. poprzedniego stulecia. Jest to rodzinna firma kierowana od początku przez dynastię Ajmal, której każdy członek pełni określoną funkcję. W krótkim czasie od powstania zaczęła dobrze prosperować, koncentrując się na produkcji perfum. Ajmal to synonim luksusu i wysokiej jakości. Dzięki współpracy z czołowymi markami perfumeryjnymi z Europy, a przede wszystkim z Francji, Włoch, Szwajcarii i Niemiec, powoli trafia do świadomości klientów z tej części świata. Warto dodać, że na Bliskim Wschodzie marka ta należy do czołowych producentów perfum.

    Do góry

    Ocena Ajmal Ambre Pimente

    Jaka jest Twoja opinia o Ajmal Ambre Pimente?

    Pola oznaczone gwiazdką * są obowiązkowe


    Ocena *

    1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

    1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

    1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

    1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy



    Menu