Nautica Aqua Rush Gold woda toaletowa dla mężczyzn

      Marka: Nautica

      1 pojemność produktu 72,15 zł

      Dostawa kurieremJuż jutro (Wtorek 2017-02-28).
      Odbiór osobisty w WarszawieJuż jutro (Wtorek 2017-02-28).
      Odbiór osobisty w KrakowieJuż jutro (Wtorek 2017-02-28).

      Czas dostawy jest orientacyjny, wynika ze średniego czasu dostaw firm kurierskich.

      Warianty Nautica Aqua Rush Gold

      • Nautica Aqua Rush Gold woda toaletowa dla mężczyzn 100 ml woda toaletowa dla mężczyzn 100 ml 

        Dostępność pow. 5 szt. w magazynie centralnym

        Kod: NAU0103

        72,15 zł

      Do góry

      O marce Nautica

      Ocena

      Wygląd flakonu

      Trwałość zapachu

      Intensywność

      Końcowa satysfakcja

      Skład

      Głowa

      Brunatnice, grejpfrut, pitahaya, bergamotka, limonka, mandarynka, apoński kwiat wiśni

      Serce

      fiołek, gałka muszkatołowa, pieprz, jaśmin, grzybień północny, nuty morskie

      Podstawa

      piżmo, drzewo sandałowe, bursztyn, wetiweria, cedr, mech

      Nautica to amerykańska marka odzieży, która została założona w 1973 r. Jest ona symbolem amerykańskiej, sportowej klasyki. Marka szczyci się stosowaniem do produkcji  odzieży materiałów wysokiej jakości. Pierwotnie koncentrowała się na produkcji wygodnych ubrań dla mężczyzn, które przeznaczone były przede wszystkim do żeglowania i innych sportów wodnych. Rozwój marki spoczywał między innymi w rozszerzeniu oferty o ubrania dla kobiet i mężczyzn, którzy preferują aktywny styl życia. W 1992 r. marka Nautica wprowadzila na rynek dodatkowo perfumy. Charakteryzują się one luźnym, sportowym stylem i świeżością, czyli utzrymane są w duchu marki Nautica.

      Do góry

      Ocena Nautica Aqua Rush Gold

      Jaka jest Twoja opinia o Nautica Aqua Rush Gold?

      Pola oznaczone gwiazdką * są obowiązkowe


      Ocena *

      1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

      1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

      1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

      1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy