LR Aloe Vera Face Care tonik odświeżający o dzłałaniu nawilżającym

      Marka: LR

      Warianty LR Aloe Vera Face Care

      • LR Aloe Vera Face Care tonik odświeżający o dzłałaniu nawilżającym (50% Aloe Vera and Bio Jasmine Extract) 200 mltonik odświeżający o dzłałaniu nawilżającym 

        Produkt jest niedostępny.

        (50% Aloe Vera and Bio Jasmine Extract) 200 ml
        Kod: LRA0126

      Do góry

      O marce LR

      Ocena

      Prosta aplikacja

      Jakość kosmetyków

      Zadowolenie i rezultat

      Właściwości

      cera

      do każdego rodzaju cery, sucha

      konsystencja

      tonik

      Wyjątkowe kosmetyki LR oferują wszystko, czego potrzebujesz, byś była piękna! Prawdziwa niemiecka jakość, najlepsze surowce i najnowocześniejsze procesy produkcyjne to wyznaczniki, dzięki którym możesz w pełni zaufać marce. Jej oferta obejmuje  skuteczne kosmetyki do twarzy i ciała, produkty przeciwzmarszczkowe, czarujące perfumy, certyfikowane kosmetyki naturalne, kosmetyki do włosów i luksusowe kosmetyki do makijażu.Firma LR Health & Beauty Systems została założona w 1985 r. w niemieckim mieście Ahlen. Jej celem było oferowanie klientom produktów naprawdę wysokiej jakości w dziedzinie urody i zdrowego stylu zycia. Firma LR bardzo szybko się rozwija, a zainteresowanie nią stale rośnie. Ciekawostką jest, że marka LR współpracuje ściśle ze znanymi na całym świecie celebrytami, jak Bruce Willis, Cristina Ferreira czy Karolina Kurková. Marka LR stworzyła perfumy sygnowane ich nazwiskami, które możesz mieć teraz również Ty! Priorytetem dla marki jest stosowanie najlepszych składników naturalnych oraz wykorzystywanie najnowszych odkryć w dziedzinie kosmetologii. Kosmetyki LR poddawane są regularnie surowym kontrolom i testom dermatologicznym.

       

      Do góry

      Ocena LR Aloe Vera Face Care

      Jaka jest Twoja opinia o LR Aloe Vera Face Care?

      Pola oznaczone gwiazdką * są obowiązkowe


      Ocena *

      1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

      1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy

      1 2 3 4 5 0 - najgorszy, 5 - najlepszy